|
SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:) (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| quote: | Originally posted by Mr Hee Hoo
gewoon geen mods, we zijn geen kleuters toch :D |
Psies,een modless forum is DE oplossing,tis nog altijd zo dat wanneer een kudde schaapjes aan hunzelf word overgelaten er veel meer makke exemplaren ontstaan dan wanneer er gedirigeerd word.
Ben zelf een zwart schaapje,ben zo tam als een lammetje,k mekker alleen af en toe wat als de schapies teveel blaten...
Ook zou het een aanwinst zijn voor dit forum als blik de weg is op ging,beetje zn horizon verbreden ofzo... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jappio
(bovendien heeft die jongen 's nachts ook nix te doen!) |
:D |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Subsonik
magje ook op jezelf stemmen dan?? |
als je een poll hebt hier op trancEaddict kun je op jezelf stemmen |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by arj1o1
als je een poll hebt hier op trancEaddict kun je op jezelf stemmen |
Doen het niet via een poll denk ik.
Nu nog ff wat horen van Ding Chavez, dan zouden we er al snel 2 hebben. |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Doen het niet via een poll denk ik.
Nu nog ff wat horen van Ding Chavez, dan zouden we er al snel 2 hebben. |
wel democratisch? :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by arj1o1
wel democratisch? :D |
Heb jij zin om de poll te maken dan :p?
Dan wens ik je veel succes met het schrijven van alle Dutch TA namen :D en dat zijn der een hoop nu :p |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Heb jij zin om de poll te maken dan :p?
Dan wens ik je veel succes met het schrijven van alle Dutch TA namen :D en dat zijn der een hoop nu :p |
als je er vanuit gaat dat alleen de mensen die mod zouden willen zijn in de lijst hoeven |
|
|
| Ding Chavez |
Wat wil je van me horen? Heb de thread al even niet meer gevolgd :)
Ik zal er misschien vast op vooruit lopen, er moeten zeker wel mods zijn, wie moet anders die zoveelste request thread deleten etc. 2 is naar mijn mening wel voldoende, als er een afwezig is heb je niet nog 2 anderen nodig. En bv in vakantie periode is het toch nooit druk en heb je ook niet echt mods nodig.
Als je iets anders wilde weten zeg het ff ;) |
|
|
| Mr Hee Hoo |
| quote: | Originally posted by Donna
Psies,een modless forum is DE oplossing,tis nog altijd zo dat wanneer een kudde schaapjes aan hunzelf word overgelaten er veel meer makke exemplaren ontstaan dan wanneer er gedirigeerd word.
Ben zelf een zwart schaapje,ben zo tam als een lammetje,k mekker alleen af en toe wat als de schapies teveel blaten...
Ook zou het een aanwinst zijn voor dit forum als blik de weg is op ging,beetje zn horizon verbreden ofzo... |
hahaha met jou (kon) kan ik nog steeds praten:D
klasse donna:)
greetz van die ene kerel hahhaa |
|
|
| total woot |
[Blaaaaat]
Eieregooie heeft mijn stem :D
[/Blaaaaat] |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Mr Hee Hoo
hahaha met jou (kon) kan ik nog steeds praten:D
klasse donna:)
greetz van die ene kerel hahhaa |
Goh, het is toch Siesta.
Mark, wil jij nog mod worden? |
|
|
| New Wave |
| Zijn er nou al kandidaten die moderator willen worden en het risico willen nemen dat je over 6 maanden overspannen bij het RIAG terecht komt? :p |
|
|
|
|