return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 
SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:) (pg. 14)
View this Thread in Original format
jp
Ik wil graag duidelijk maken dat er van treiteren geen sprake is. Het enige wat ik doe is (steeds) reageren op aanmerkingen jegens mijn persoon, voor de rest beledig ik niemand of wat dan ook. Of mijn gedrag juist is of niet dat laat ik aan de experts over, in ieder geval is het ludiek. De waarheid mag ook weleens verteld worden.

Ik zit hier voor m'n ontspanning, niet om me te irriteren of mensen belachelijk te maken. Een geintje her en der maakt TA juist boeiend, maar als je het te serieus gaat nemen dan zit er een steekje los.
eieregooie
Jongens, bekvechten doen jullie maar over de telefoon ofzo :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Ik wil graag duidelijk maken dat er van treiteren geen sprake is. Het enige wat ik doe is (steeds) reageren op aanmerkingen jegens mijn persoon, voor de rest beledig ik niemand of wat dan ook. Of mijn gedrag juist is of niet dat laat ik aan de experts over, in ieder geval is het ludiek. De waarheid mag ook weleens verteld worden.

Ik zit hier voor m'n ontspanning, niet om me te irriteren of mensen belachelijk te maken. Een geintje her en der maakt TA juist boeiend, maar als je het te serieus gaat nemen dan zit er een steekje los.


Blaat. Ooit je eigen gedrag wel eens gespiegeld?
Ga eens naar buiten, wat foto's schieten, in plaats van OVERAL op te reageren en alles 'ludiek' te doen. Want als er iemand hier niet serieus kan doen, en altijd 'ludieke dingen doet' (de scheidslijn tussen steken onder water en 'ludiek' is heel klein hier)....figure it out yourself:)

Nog effe en dit kan in de TA-relatie-thread :) Ik heb het er wel mee gehad, ik heb een hekel aan mensen die nooit serieus kunnen zijn.

En met 'de waarheid', lol, ga toch weg, ga naar Dr. P(h)ill ofzo :haha:
eXos
Vroeger was t nog leuk hier met veel posts enzo. Nu is t alleen maar onzin wat de revue passeert!


In mijn tijd van MOD ben ik er achter gekomen dat er niet echt veel te MODden valt hiero. slotje hier, editje daar. Dat is t wel. Dus ik zie geen reden voor nog een MOD.

Maar er zijn altijd mensen die graag de geheime fora op TA.com willen zien!
AirPole
Als dit ge-bekvecht nou onstaan is doordat JP mij opeens voordroeg als moderator mag je het van mij ook wel laten heur. Ik ben het niet waard :p

En besides, een beetje geouwehoer op het forum is leuk, maar er hoeven geen serieuze ruzies o.i.d. uit voort te vloeien. :D



Vrede op Aard :cool:

Roger
quote:
Originally posted by AirPole
Als dit ge-bekvecht nou onstaan is doordat JP mij opeens voordroeg als moderator mag je het van mij ook wel laten heur. Ik ben het niet waard :p

En besides, een beetje geouwehoer op het forum is leuk, maar er hoeven geen serieuze ruzies o.i.d. uit voort te vloeien. :D



Vrede op Aard :cool:


idd het is maar op het internet hoor, moet niet al te serieus genomen worden vind ik:)
New Wave
Ejh stelletje zeikhoeren, het is maar internet!. Snap niet dat jullie zo te keer gaan. 99% van dit hele forum is bull. Mmoeten we nog serieus over alle dingen gaan lullen ook? Dat doe ik wel op mijn werk en bij mijn familie. Hier moet gekut worden!
SnuggLe
Das wel mooi, altijd dat 'tis maar internet'. Ik vraag me alleen altijd af waarom je je op internet anders voor zou moeten doen dan in real life? Dat vind ik een zwakte. Maar oke, i wont get that discussion started.
Roger
je kan het als een zwakte zien inderdaad en daar geef ik je helemaal gelijk in maar het is ook een manier voor mensen om aan de realiteit te ontsnappen. Sommige mensen willen niet altijd zichzelf zijn en daarvoor is internet de ideale manier.

ik denk in ieder geval dat het zo is en neem alles hier dus niet al te serieus.. misschien kan je elkaar niet uitstaan op het internet maar juist in real life weer wel
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Roger


ik denk in ieder geval dat het zo is en neem alles hier dus niet al te serieus.. misschien kan je elkaar niet uitstaan op het internet maar juist in real life weer wel


Wacht maar tot ik je tegenkom een keer op een feestje...

SnuggLe
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Wacht maar tot ik je tegenkom een keer op een feestje...


:haha: :haha:
Roger
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Wacht maar tot ik je tegenkom een keer op een feestje...


nu durf ik de deur niet meer uit:nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 
Privacy Statement