|
SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:) (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Wacht maar tot ik je tegenkom een keer op een feestje... |
:haha: Te droog! |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Roger
nu durf ik de deur niet meer uit:nervous: |
Maak er maar grappen om. High_Nrg is de langste TA hiero. Je hebt 3 week nodig om bij te komen als je daar een klap van krijgt. :eyespop: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by AirPole
Maak er maar grappen om. High_Nrg is de langste TA hiero. Je hebt 3 week nodig om bij te komen als je daar een klap van krijgt. :eyespop: |
Je vergeet nog te vermelden dat ik ook nog zo breed ben als een gemiddelde uit de kluiten gewassen gangkast... |
|
|
| GrooveCollect. |
hoe groter ze zijn, hoe harder ze vallen...
:toothless |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Das wel mooi, altijd dat 'tis maar internet'. Ik vraag me alleen altijd af waarom je je op internet anders voor zou moeten doen dan in real life? Dat vind ik een zwakte. Maar oke, i wont get that discussion started. |
Je start hier wel een discussie omdat je post een vraag bevat.
'moeten' Is wat anders dan 'kunnen' bram. Het KAN. het blijkt dat jij de dingen gewoon serieuzer ziet dan andere. Zien wij dat als zwakte van jouw? Needus. Flinke bull gozer. Waarom zouden mensen zich zo serieus op moeten stellen? Dan ga je maar naar een forum van VROM of naar een forum die over je studie gaat. |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by AirPole
Maak er maar grappen om. High_Nrg is de langste TA hiero. Je hebt 3 week nodig om bij te komen als je daar een klap van krijgt. :eyespop: |
ik maak ook geen grappen, ik ben hardstike serieus, net als ik in het normale leven ook ben:o |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Je start hier wel een discussie omdat je post een vraag bevat.
'moeten' Is wat anders dan 'kunnen' bram. Het KAN. het blijkt dat jij de dingen gewoon serieuzer ziet dan andere. Zien wij dat als zwakte van jouw? Needus. Flinke bull gozer. Waarom zouden mensen zich zo serieus op moeten stellen? Dan ga je maar naar een forum van VROM of naar een forum die over je studie gaat. |
:haha: :haha: Waarom mensen zich serieus op moetne stellen?
Hahaha, ga lekker je SBS Shownieuws kijken en Christine van de Laar filmen :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| robin |
| Waar ben je nou helemaal mee bezig man :conf: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
:haha: :haha: Waarom mensen zich serieus op moetne stellen?
Hahaha, ga lekker je SBS Shownieuws kijken en Christine van de Laar filmen :haha: :haha: :haha: :haha: |
Zet jij je hier even mooi voor lul. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by robin
Waar ben je nou helemaal mee bezig man :conf: |
Dronken typen.
Voor lul? :haha:
Zal wel. |
|
|
| Little Theseus |
| ik heb aids |
|
|
|
|