|
SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
LOL
Denk je dat ik daar zin in heb? Dat zooitje ongeregeld regelen :p |
 |
|
|
| jploveparade |
| Ik denk dat iedereen hier wel geschikt is m.u.v. Trancezoner en arj101 :toothless |
|
|
| Donna |
Enne idd lief Brammetje,je trekt je teveel persoonlijk aan,nu zegt dat eigenlijk wel meteen over jou dat je gewoon een lieverdje bent,daar nie van,maar op een forum met allemaal drommelse clowns&acrobaten is meer de "boeiuh-attitude" nodig.
Want soms heb je je druk om dingen gemaakt waar t echt niet om hoefde.
Ik denk dat jij je meer ok voelt hier als gewoon "poster" dan de boel int gareel te houden 2 be honest en k denk dat je er goed aan doet eruit te stappen.
Onno zou ook idd een zeer goede kandidaat zijn want die heeft inmiddels zoveel party-respect afgedwongen zonder er meer voor te doen dan hele nachten springen en te roepen "goed feeeeest":D
Als ik de tijd en de zin had zou ik me zeker ook verkiesbaar stellen,maar dat hebbik niet dus is niet aan de orde.
En daar komt bij,denk niet er voldoende mensen begrijpen dat ik dat ook nog wel zou kunnen dus t had weinig nut gehad denk ik;)
Dus iedereen die aan de afvalrace gaat deelnemen,may the force be with you;) |
|
|
| MaGiK54 |
| Browse ik een paar dagen niet zo op het forum, wegens omstandigheden, hebben we een mod minder. Jammer Snug, vond persoonlijk dat je het goed deed. Ik neem aan dat je ons wel blijft vervelen met je posts. |
|
|
| Partyhardy! |
| Over partyhardy als mod; lijkt me zeker leuk maar ik heb daar helaas echt geen tijd voor, dus dat zit er niet in ;) |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
zijn zij dan de enige die mods nodig hebben?
:p |
nee hoor ik heb geen mod nodig op het NL forum, alleen op de andere secties volgens sommige... |
|
|
| DJ Bazz |
| jammer snuggle, ik lees de laatste vooral mee en ik kan het ook wel begrijpen, jammer, je deed het wat mij betreft wel goed:) |
|
|
| sndh |
wat asperge uit mijn wartaaltje haalde kwam idd in de richting.
Naja wat dat ouwehoeren betreft, denk dat dat wel goed gaat komen. Trouwens wel grappig, op ASOT 100, in Bloomingdale, zag ik ook een aantal TA's, geen idee wie dat dan waren, maar de shirts lieten niet veel twijfel overeind...Ik stapte er maar niet op af, toen was ik nog helemaal nieuw :)
Als er weer een meeting is ergens, ben ik denk ik eens van de partij. Wat mij volgende feest gaat worden weet ik nog niet, maar ik moet er zeker weer eens uit :D |
|
|
| Subsonik |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Ik denk dat iedereen hier wel geschikt is m.u.v. Trancezoner en arj101 :toothless |
je vergeet robin |
|
|
| Duke2003 |
| ik ben ook niet geschikt hoor... |
|
|
| Cosmic |
Op zich minder dat dit de reden moet zijn dat je wilt stoppen met modden....Vond je mening altijd wel goed onderbouwd.
Maar aan de andere kant is het misschien ook wel eens tijd voor vers bloed, na ruim 1,5 jaar.
Bedankt voor je mod-tijd en misschien tot ziens. |
|
|
| eieregooie |
Hmmm... ja jammer Snuggle... Maar ik vind dat Donna wel een punt heeft met dat er meer een "boeiuh-attitude" nodig is hier...
Rest de vraag... Hoe gaan we dit nu oplossen? 't lijkt me duidelijk dat Snuggle vervangen moet worden... |
|
|
|
|