|
SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:) (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
tja.. je zal ooit toch verder moeten met je leven Tim..
btw dat 'stofzuugen' in je MSN nick, heeft toch niets te maken met die ene post van me in dit topic van gisteren he :p |
Neu, ik was gister mijn kamer aan het stofzuugen :) |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by New Wave
Neu, ik was gister mijn kamer aan het stofzuugen :) |
oke dan goedzo, dan mag je vanmiddag een uurtje uit de dwangbuis ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
oke dan goedzo, dan mag je vanmiddag een uurtje uit de dwangbuis ;) |
Anders nu weer even ontopic, Oke???
Ga op MSN/IRC dan aub verder met deze gesprekken. |
|
|
| Chicane |
Kutmod ik dacht dat je mod af was ja :p dus in je hoek Bram, af zit en bibber!
(K)usje :D |
|
|
| New Wave |
Snuggle, moet je geen verjaardags topics aanmaken? er zijn vast nog wel wat mensen jarig binnenkort :rolleyes:
;) |
|
|
| Cosmic |
| Wanneer wordt er een poll gemaakt, kunnen we Snuggle eindelijk uit zn lijden verlossen :D |
|
|
| snitz |
| Lekker opbeurend jongens.... |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by snitz
Lekker opbeurend jongens.... |
ik bedoel het positief: hij heeft al te kennen gegeven dat ie stopt, dus hoe eerder een vervanger gekozen wordt, hoe beter. Snappez-vous? |
|
|
| SnuggLe |
Wat let je zelf om zo'n poll te maken?
Volgensmij als ik het niet doet, dan duurt het eeuwen.
Ik wil eerst nu eens weten wie de candidaten zijn, volgensmij hebben we namelijk maar 1 serieuze die op steun kan rekenen (Eieregooie). |
|
|
| raoel |
Ei wil en heeft steun
Maikg54 wil en ook daarzal volgens mij niemand op tegen zijn.
Zet in een topic dat zij de mods naast Blik worden en als er commentaar op komt kan je een poll maken. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by raoel
Ei wil en heeft steun
Maikg54 wil en ook daarzal volgens mij niemand op tegen zijn.
Zet in een topic dat zij de mods naast Blik worden en als er commentaar op komt kan je een poll maken. |
Hehe... doe maar :p
Ik wil op zich wel het initiatief nemen, maar aangezien ik kandidaat denk ik dat ik niet de aangewezen persoon daarvoor ben :) |
|
|
| jp |
| Ik wil Trancezonert voordragen |
|
|
|
|