|
SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:) (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| quote: | Originally posted by jp
Ik wil Trancezonert voordragen |
t is geen woensdag graafdag hoor |
|
|
| jp |
| Nee maar Ei gaat het nog druk krijgen dezer dagen dus tijdelijke ondersteuning is geen slecht idee |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Nee maar Ei gaat het nog druk krijgen dezer dagen dus tijdelijke ondersteuning is geen slecht idee |
Zijn er plannen dan :p? |
|
|
| DJ_Siesta |
| watskeburt?:eyes: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
Zijn er plannen dan :p? |
it's a conspiracy |
|
|
| SnuggLe |
Iedere keer vraag je je af of iemand nog dieper kan zakken....
.....en dan blijkt het nog te kunnen. Hulde voor JP! |
|
|
| jp |
| Waarom reageer je in hemelsnaam nog op hetgeen ik zeg/doe/vind/meen/denk? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Waarom reageer je in hemelsnaam nog op hetgeen ik zeg/doe/vind/meen/denk? |
Ik kan het net zo goed andersom vragen! |
|
|
| Phortje |
| vBB heeft een mooie optie, dat is iemand aan je Ignore list toevoegen... Zo flamen heeft toch helemaal geen zin..? Dat je iemand niet mag, prima, mij best, maar zo val je er 't hele forum mee lastig (nfi, al krijg ik waarschijnlijk wel een zooi flames op m'n dak :p) :) |
|
|
| Djeebie |
| Dit begint inderdaad een beetje een kansloos gedoe te worden :o |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Phortje
(nfi, al krijg ik waarschijnlijk wel een zooi flames op m'n dak :p) :) |
Nee hoor, je hebt helemaal gelijk.
Ik snap ook niet waarom JP dan op alle mogelijke manieren moet treiteren. Maarja, zal wel niet te doen hebben. Mijn ignore staat iig aan, dit wordt echt te kansloos. |
|
|
|
|