|
Laat jezelf zien: Part IV (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ik:
|
Je lijkt op een JOOP of een ARIE! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ruub, heb ik die foto niet gemaakt in januari?
|
kan heel goed kloppen :D
2 Hitman: Je bedoelt in XL?naja kan gebeuren,gebeurt overal wellus |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
|
Oh dit is zon foto met zon optische illusie
Als je er heel lang naar blijft kijken en focussed op 1 punt zie je na een tijdje een hele lelijke gozer met 1 harde tepel opdoemen
... Moet je wel goed concentreren he!
Duurde bij mij 3minuten ofzo
Schrik niet btw |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Oh dit is zon foto met zon optische illusie
Als je er heel lang naar blijft kijken en focussed op 1 punt zie je na een tijdje een hele lelijke gozer met 1 harde tepel opdoemen
... Moet je wel goed concentreren he!
Duurde bij mij 3minuten ofzo
Schrik niet btw |
LOL!:tongue3 :stongue: |
|
|
| dj_spare |
dan moet ik er ook maar aan geloven

bij de laatste ASOT @ Bloomingdale uitzending :) |
|
|
| HBtje |

Ikke helemaal links, nog met zwarte haartjes in Berlijn afgelopen LoveParadeWeekend. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Goh.... hoe zou dat komen dattie daar niet om kon lachen? |
Goh, omdat er een cola over heen ging. :rolleyes:
Goh, stond dat er niet al? :rolleyes:
Goh, wat een kutpost Bram. :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Goh, omdat er een cola over heen ging. :rolleyes:
Goh, stond dat er niet al? :rolleyes:
Goh, wat een kutpost Bram. :rolleyes: |
Likje New_Wave :D
Ik begreep de post verkeerd, dacht dat Hitman verbaast wast dattie het kut vond :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Likje New_Wave :D
Ik begreep de post verkeerd, dacht dat Hitman verbaast wast dattie het kut vond :D |
Dan is het goed :) |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Je lijkt op een JOOP of een ARIE! |
Verrek! Ja, nou je t zegt! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Oh dit is zon foto met zon optische illusie
Als je er heel lang naar blijft kijken en focussed op 1 punt zie je na een tijdje een hele lelijke gozer met 1 harde tepel opdoemen
... Moet je wel goed concentreren he!
Duurde bij mij 3minuten ofzo
Schrik niet btw |
schitterende post! :D :p
Glanis is op dreef! :cool: :) |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by DjRV
2 Hitman: Je bedoelt in XL?naja kan gebeuren,gebeurt overal wellus |
Was ook maar een geintje... heb me daar verder goed vermaakt (zwaar gelachen om die mc die knetter stoned was):haha: |
|
|
|
|