|
Laat jezelf zien: Part IV (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| quote: | Originally posted by raoel
(behalve pitt, das echt slootwater). |
Remember Maes bier. Dat bier komt letterlijk en figuurlijk uit de maas. Wat wel handig was dat je die in discos per kratje kon bestellen. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wel stupid, ze drinken Heineken (pisbier) op een Amstel 'troon'. :S
|
Amstel komt uit hetzelfde honk als Heineken peutertje :P
Trouwens, tis geen bier tiopic maar een "laat je gare harsus aan alle andere gare harsussen van TA zien" topic :p
En het beste bier is nog altijd Grolsch Het Kanon :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Trouwens, tis geen bier tiopic maar een "laat je gare harsus aan alle andere gare harsussen van TA zien" topic :p
|
Nou laat jij je ontzettende lelijke kuttenkop met C&A kleding en stampkisten eens zien dan, kunnen we jou afzeiken! |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by raoel
Mijn ochtendzeik is nog beter dan dat Heiniken. Volgens mij komt het ook rechtstreeks uit een paard vandaar ook de naam Heiniken, die is afgeleid van hinniken (voor de n00bs onder ons; dat is het geluid wat een paard maakt ;)). Maar ja, hinniken klinkt natuurlijk niet, dus dan maar Heiniken. |
het is wel heineken, dat lijkt een stukje minder op hinniken ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou laat jij je ontzettende lelijke kuttenkop met C&A kleding en stampkisten eens zien dan, kunnen we jou afzeiken! |
Kijk maar op PartyFlock, nerd, daar kan je me lelijke harsus zien.
En je had op het forum flink lopen bleren dat mensen Remy niet moeten na-apen en nu doet de grootste kneus vanhet forum het zelf...beeeeeeeetje jammer ouwe...beeetje jammer. |
|
|
| Akira |
| klik op mijn homepage daar vind wel honderden foto's van mij |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by basvh
Remember Maes bier. Dat bier komt letterlijk en figuurlijk uit de maas. Wat wel handig was dat je die in discos per kratje kon bestellen. |
Elk belgisch bier is nog altijd > dan jullie slootwater (bavaria - heineken - grolsch alleen nog maar gedronken)
flame on :-) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by pooley
Elk belgisch bier is nog altijd > dan jullie slootwater (bavaria - heineken - grolsch alleen nog maar gedronken)
flame on :-) |
[mod mode off]
He Klotebelg rot op naar je eigen Forum!
[/mod mode on] |
|
|
| Blik |
hier ben ik aan het vlaggen, foto genomen afgelopen zondagochtend (na een zuipavond...) |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by pooley
Elk belgisch bier is nog altijd > dan jullie slootwater (bavaria - heineken - grolsch alleen nog maar gedronken)
flame on :-) |
JUPILER! |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by pooley
Elk belgisch bier is nog altijd > dan jullie slootwater (bavaria - heineken - grolsch alleen nog maar gedronken)
flame on :-) |
hoho belgische bieren zijn idd lekker hoor. meeste beter dan hollandse. maes bier is gewoon vies |
|
|
|
|