|
Laat jezelf zien: Part IV (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Mindphaser |
| quote: | Originally posted by Freezel
Mindphaser: jij stond achter mij in de rij bij de ingang :p |
Ja klopt :)
Aan je gelul te horen (heb aandachtig meegeluisterd) had ik al door dat je op TA zat.. wist het niet zeker en ben ook niet zo iemand die zomaar iemand aanspreekt maar later heb ik je geloof ik toch nog effe aangesproken in de zaal..
Neem aan dat je vaker naar dit soort feestjes gaat?
If so dan raar dak je niet eerder gezien heb...
but anyways, was nice to meet you :toocool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
Snuggle.. neuh was niet stoned, beetje geil misschien wel :crazy: |
Hahaha, dat zou ook kunnen. Het lijkt iig op stoned ;) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
Ja klopt :)
Aan je gelul te horen (heb aandachtig meegeluisterd) had ik al door dat je op TA zat.. wist het niet zeker en ben ook niet zo iemand die zomaar iemand aanspreekt maar later heb ik je geloof ik toch nog effe aangesproken in de zaal..
Neem aan dat je vaker naar dit soort feestjes gaat?
If so dan raar dak je niet eerder gezien heb...
but anyways, was nice to meet you :toocool: |
Hehe, had gesprek met @win, ook sinds kort TA-er ;) Bij Perry hadden we elkaar kort gesproken volgens mij :) Bij Armada feestjes ben k altijd wel te vinden :) |
|
|
| Tim81 |
[IMG]http://home.deds.nl/~horsey/images/fototurk/23_003%20(WinCE).jpg[/IMG]
Stappen in Marmaris, links op de foto...
Edit: it, deze doet het niet... volgende keer dan maar! |
|
|
| magrec |
een foto vanmij??
Eén van de meest recente...ofzo...alweer tijd geleden...

:rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
 |
|
|
| Smirnoff |
| Hey bram, heb je nieuw behang ?? ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Hey bram, heb je nieuw behang ?? ;) |
Ja heb mijn kamer een beetje verbouwd ;) |
|
|
| nwopper |

Om discussie's te voorkomen, knap ben ik niet, maar feesten kan ik wel.... :D
Die gast naast me is een van de Organ Donors, trouwens... |
|
|
| basvh |
hehe ik steek er weer een keer stukske boven uit |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by basvh
hehe ik steek er weer een keer stukske boven uit |
Heb ik ook altijd:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by nwopper

Om discussie's te voorkomen, knap ben ik niet, maar feesten kan ik wel.... :D
Die gast naast me is een van de Organ Donors, trouwens... |
Doet het niet! |
|
|
|
|