|
Laat jezelf zien: Part IV (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Magicbas |
Hmm, nou ja...daar komen ze dan :)
Tjah, het zonnetje was er echt hoor!
~
Fun in m'n 1tje
En...ik word ook wellis wakker :tongue2
 |
|
|
| HBtje |
voor wie m nog niet gezien had... Ikke en Spider Willem:
 |
|
|
| MaGiK54 |
Op de voorgrond ben ik, linksachter is Freezel en die rechter is een knakker waarmee ik meestal ga stappen. |
|
|
| Wokkels |
nou, daar ga ik dan ook maar, phear me en eieregooi @ Dance Valley 2004 :haha:

(de linker ben ik dus he ;)) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Wokkels
(de linker ben ik dus he ;)) |
Heet jouw broer Gerdinand? |
|
|
| Wokkels |
| quote: | Originally posted by basd
Heet jouw broer Gerdinand? |
Nee, hoezo? :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Wokkels
Nee, hoezo? :) |
Vraag maar aan Ei. Die had em wel door :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basd
Vraag maar aan Ei. Die had em wel door :) |
Volgens mij is het zijn tweeling broer :p |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by basd
Heet jouw broer Gerdinand? |
LOL!
Treffend. :) |
|
|
| Wokkels |
:eyes: Okee...ik geloof (aan de reacties te zien) dat ik er niet echt blij mee moet zijn :p
EI!! verklaring plz :p |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Jappio
zullen we maar weer verder gaan met wat brakke partyfoto's ;)

gewoon cola :rolleyes:
:crazy:
(met dank aan http://www.pallie.nl ;)) |
SPAM SPAM SPAM !! ;) |
|
|
|
|