|
Laat jezelf zien: Part IV (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Optimus
mwhehehe, sorry ei, mar ik moet denken aan die homofiele danser (die Bear) uit American Pie 3 als ik deze pic zie:D |
Hahahahahahaha! :D :p |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by raoel
[spam]
Voor foto's van mij moet je maar op www.riechels.nl kijken.
[/spam]
Was dat spam die mag?
Waar foto's al niet goed voor kunnen zijn, of niet Onno :) |
kan bij de site trussen al de fotos niet echt uithalen wie je ebtn :p |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by arj1o1
zelf ook niet moeders mooiste dus |
ik heb nogal wat concurrentie van mn zus ja |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Jappio
ik heb nogal wat concurrentie van mn zus ja |
oeh ja je zus, zeg Jasper vraag eens wanneer we nou eindelijk eens gaan trouwen, ik zit nu al zo lang op haar te wachten..
maar god ow god wat is ze lekkah ;) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Chicane
oeh ja je zus, zeg Jasper vraag eens wanneer we nou eindelijk eens gaan trouwen, ik zit nu al zo lang op haar te wachten..
maar god ow god wat is ze lekkah ;) |
lol |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by arj1o1
kan bij de site trussen al de fotos niet echt uithalen wie je ebtn :p |
an de hand van mijn username hier had dat toch helemaal niet zo moeilijk moeten zijn, maar heeft toch weer wat bezoekers opgeleverd op WWW.RIECHELS.NL :D
Dan maar een foto van mij die ik als eerste tegen kwam.

Lichtelijk verbrand, maar wel een goud-gele in de hand!
En een kusje voor jullie allemaal |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by raoel

|
Lekker bavariaatje malt ;)
Jasper, je zusje is toch veel te jong voor een Chicane :D? |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by New Wave
Jasper, je zusje is toch veel te jong voor een Chicane :D? |
Lekkah lekkah lekkah!! Dit is nog veel lekkerder dan al het bier bij elkaar.. en ik drink niet eens :D Bovendien ben ik nog niet zo lang geleden de leeftijd gepasseerd van 22 (de oprottijd van de visite altijd) ;)) |
|
|
| Fkwebeman |
Let me show you my face!
ik ben de meest linkse..
dit is een foto genomen na het werk op mijn 'fijne' zaterdag baantje..
we zitten hier op een van onze trotsen.. De Biertroon. (een fijne display ergens in de winkel) |
|
|
| Menno |
Foto Q-Xlusive Germany van afgelopen Zaterdag. Ik ben die jongen in het rode shirt die zijn duim op steekt.
Trap was echt glad trouwens, 2 sec na deze foto ging er iemand voor me keihard naar beneden :D
 |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by Jimmy
Hehe...volgens mij ben ik de enige allochtoon hier.:D Die kom ik bijna nooit tegen op dance events. |
Nee hoor, ik ben half Aziatisch. Verder hebben we ook Bellie en natuurlijk Sjinees ;) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
Jasper, je zusje is toch veel te jong voor een Chicane :D? |
idd tim ;) |
|
|
|
|