|
Laat jezelf zien: Part IV (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Subsonik |
| quote: | Originally posted by arj1o1
is dat al het bier?
moet je eens bij ons komen kijken 100 containers per week als het in de reclame is:whip: |
das wel gaaaaaaaaaaaaf horr:rolleyes: |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by arj1o1
is dat al het bier?
moet je eens bij ons komen kijken 100 containers per week als het in de reclame is:whip: |
tja.. dit ding bestond uit iets van 200 tot 300 kratten.. (toen was de ruimte vol) je ziet er maar een klein gedeelte van..
maar 100 containers redden wij nooit.. qua bier, het is maar een soort buurtsuper..
't zit in een dorp.. vandaar |
|
|
| Jimmy |
| quote: | | Nee hoor, ik ben half Aziatisch. Verder hebben we ook Bellie en natuurlijk Sjinees |
| quote: | | En ik ben een Antilliaan! |
| quote: | | En hier hebben we dr nog één... k ben vol Aziatisch |
gaaf man... :D
*surinaamse afkomst* |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
tja.. dit ding bestond uit iets van 200 tot 300 kratten.. (toen was de ruimte vol) je ziet er maar een klein gedeelte van..
maar 100 containers redden wij nooit.. qua bier, het is maar een soort buurtsuper..
't zit in een dorp.. vandaar |
bij ons kwamen ze vanuit 3 km verder:conf: |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
Stoere Biermannen allemaal!!
:rolleyes: | \
brabanders he :o |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by arj1o1
\
brabanders he :o |
juist jah:D |
|
|
| New Wave |
| Stelletje kleuters! |
|
|
| SnuggLe |
Wel stupid, ze drinken Heineken (pisbier) op een Amstel 'troon'. :S
Tim, je bent zelf een kleuter :p
Enneh, ik ben 100 % achterhoeks, ben ik nu ook een buitenlander? :D |
|
|
| Fkwebeman |
tja.. niks aan te doen.
Amstel drink ik sowieso niet, aangezien dat volgens mij rechtstreeks uit een paard komt. (maar het was in de reclame dus het is niet anders..)
En Heineken..
Eerder dronken we altijd Grolsch/Warsteiner na werktijd, maar toen de baas er achter kwam wat dat kostte, moesten we weer over naar de Heineken.
En ik vind daar niks mis mee.. Is in elk geval drinkbaarder dan Hollandia, Amstel, Karlsquell, Pitt etc etc |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
en Heineken..
Eerder dronken we altijd Grolsch/Warsteiner na werktijd, maar toen de baas er achter kwam wat dat kostte, moesten we weer over naar de Heineken.
En ik vind daar niks mis mee.. Is in elk geval drinkbaarder dan Hollandia, Amstel, Karlsquell, Pitt etc etc |
Wees maar blij da ik je baas nie ben, als je bij mij zo over heineken dacht dan, dan.....:whip: :whip: |
|
|
| basvh |
| Heineken, Bavaria, Grolsch. maakt bij mij niet uit. Ik giet het wel naar binnen. Heb trouwens wel een hekel aan dat disco bier wat ze hier in de buurt schenken. Tis gewoon water. Zit nauwelijks alchol meer in. |
|
|
| raoel |
Mijn ochtendzeik is nog beter dan dat Heiniken. Volgens mij komt het ook rechtstreeks uit een paard vandaar ook de naam Heiniken, die is afgeleid van hinniken (voor de n00bs onder ons; dat is het geluid wat een paard maakt ;)). Maar ja, hinniken klinkt natuurlijk niet, dus dan maar Heiniken.
OK, ok, ok
Het smaakt nog redelijk, maar zowat elk bier is te drinken (behalve pitt, das echt slootwater). Maar als ik veel van dat paardenzeik drink dan sta ik gegarandeerd op met een kRater. Maar als ik een hele avond Bavaria of Dommelsch drink heb ik daar bij lange na niet zoveel last van. |
|
|
|
|