|
Laat jezelf zien: Part IV (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Akira
klik op mijn homepage daar vind wel honderden foto's van mij |
mwjha,, daar zien we jouw alleen maar in je blote ass :D |
|
|
| Blik |
vanaf nu mogen jullie weer ontopic praten, dus foto's posten
als jullie het over bier willen hebben maak je maar een aparte thread |
|
|
| Daveje |
wie me foto wil moet maar op msn komen :p
hoezo zelfspot :D |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
pics or stfu |
braaaaf |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Daveje
wie me foto wil moet maar op msn komen :p
|
gaat niet zo makkelijk zonder contact gegevens |
|
|
| emre |

A little less conversation, a little more action please!!
En dat geldt ook voor de personen die langer op het forum zitten want er staan een hoop rode kruisjes in deze thread!!
* edit *
Vanwege de mindere belichting van de fotogadget van Hitman Rob toch maar ff deze foto die een stuk duidelijker is
[IMG]http://groups.msn.com/_Secure/ 0UAAjA0oYOMtx6QalAqiiGmlUPu5RkYmpeLC05TLBVyVdA*jFs0Gmm3NvIZwRcVQGt2IeWnTvqsLiZvxErctZ1jhGn*MZa5FLuHr
uDxjL*oQIL0W7jetFXSC7BYAcOwW/IMGP1018.JPG?dc=4675440441238920144[/IMG]
* nieuwe edit *
Pestpokkepleuris waarom doet dat ding het niet?! :whip:[ |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by emre
[IMG]
* nieuwe edit *
Pestpokkepleuris waarom doet dat ding het niet?! :whip:[ |
je vergeet een haakje ;) |
|
|
| emre |
| Dit maakt dus ook niks uit (thnx anyway) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by emre
Dit maakt dus ook niks uit (thnx anyway) |
helaas...
hoewel ik de laatste tijd niet op feestjes ben geweest heeft het ook geen zin om een picture te posten :); wellicht staat er eerder in deze thread nog wel eentje.... |
|
|
| Asperge |
Ff nieuwe pic:

:D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by emre

|
HAAI Emre! geldt hier letterlijk en figuurlijk! :thepirate |
|
|
|
|