return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 
Laat jezelf zien: Part IV (pg. 15)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Vanavond er maar eens wat schieten dan voor deze thread ;)
eieregooie
quote:
Originally posted by Wokkels
:eyes: Okee...ik geloof (aan de reacties te zien) dat ik er niet echt blij mee moet zijn :p

EI!! verklaring plz :p


Gerdinand aka Kolkiewolkie staat bekend als de TA die doorgaans het meest lelijk op foto's staat...

http://party.snt.utwente.nl/flock/S...MGID/84527.html

:)

Vul de rest zelf maar in :p
LightForce
Whaha nou daar komt ie, ik ga mezelf laten zien :D



ik schaam me al kapot voor die tent waar ik in sta, maar ja een zaterdag, en je verveelt je, je wilt niet thuis zitten en niet rijden. Een vriend belt en zegt: Kom op we gaan daar heen...

Nou ja dan maar er heen :)

Oh ja in dat baby blauwe geval wat longsleeve heet ben ik :) en ik sta zo kroom omdat er een speaker in me rug prikt.
Teknikol
Jappio diadeem in??? Is dat tegenwoordig trendy bij het speerwerpen?:P
Vertigo


Ces't moi!
Wokkels
quote:
Originally posted by eieregooie
Gerdinand aka Kolkiewolkie staat bekend als de TA die doorgaans het meest lelijk op foto's staat...

http://party.snt.utwente.nl/flock/S...MGID/84527.html

:)

Vul de rest zelf maar in :p

:haha:
nouja, ik ben iig blij dat die foto van Kolkie en mij niet is doorgegaan, dat zou echt een ramp geweest zijn...

Ik denk dan aan een grote hoeveelheid kapotte monitoren en een aantal blinde mensen... :p
SnuggLe
Echt te fout :D
Jappio
quote:
Originally posted by Teknikol
Jappio diadeem in??? Is dat tegenwoordig trendy bij het speerwerpen?:P


Ben momenteel bezig met een onderzoek; Met touwtje in haar krijg je 200 % meer aanspraak van het vrouwelijk geslacht waarvan 95 % positief is.

200 % meer is net nog niet voldoende om de hele avond met vrouwelijk schoon te staan praten zodat je nog net tijd hebt om af en toe een biertje te drinken :D
basvh
ik ben ook paar keer naar zn haarband/diadeem wezen zoeken maar nog niks fatsoenlijk gevonden. Waar hebbie die van jouw gehaald jappio?
eieregooie
quote:
Originally posted by Wokkels
:haha:
nouja, ik ben iig blij dat die foto van Kolkie en mij niet is doorgegaan, dat zou echt een ramp geweest zijn...

Ik denk dan aan een grote hoeveelheid kapotte monitoren en een aantal blinde mensen... :p


Ik vinnet jammer... Viel me beetje tegen van Kolkie tbh :(

kolkiewolkie
:haha:

Ik snap inmiddels waarom ik op de foto had gemoeten met Wokkels :stongue: !
Wokkels
Volgende keer beter Kolkie! :)

Misschien kunnen we een album maken met ergste partypix ever. Jammer wel dat wij dan zowat de enigen zijn die erin staan... :confused:
Alhoewel ei er ook wat van kan, en Dr Oetker ook trouwens!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 
Privacy Statement