|
Laat jezelf zien: Part IV (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| Vanavond er maar eens wat schieten dan voor deze thread ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Wokkels
:eyes: Okee...ik geloof (aan de reacties te zien) dat ik er niet echt blij mee moet zijn :p
EI!! verklaring plz :p |
Gerdinand aka Kolkiewolkie staat bekend als de TA die doorgaans het meest lelijk op foto's staat...
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...MGID/84527.html
:)
Vul de rest zelf maar in :p |
|
|
| LightForce |
Whaha nou daar komt ie, ik ga mezelf laten zien :D

ik schaam me al kapot voor die tent waar ik in sta, maar ja een zaterdag, en je verveelt je, je wilt niet thuis zitten en niet rijden. Een vriend belt en zegt: Kom op we gaan daar heen...
Nou ja dan maar er heen :)
Oh ja in dat baby blauwe geval wat longsleeve heet ben ik :) en ik sta zo kroom omdat er een speaker in me rug prikt. |
|
|
| Teknikol |
| Jappio diadeem in??? Is dat tegenwoordig trendy bij het speerwerpen?:P |
|
|
| Vertigo |

Ces't moi! |
|
|
| Wokkels |
:haha:
nouja, ik ben iig blij dat die foto van Kolkie en mij niet is doorgegaan, dat zou echt een ramp geweest zijn...
Ik denk dan aan een grote hoeveelheid kapotte monitoren en een aantal blinde mensen... :p |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Jappio diadeem in??? Is dat tegenwoordig trendy bij het speerwerpen?:P |
Ben momenteel bezig met een onderzoek; Met touwtje in haar krijg je 200 % meer aanspraak van het vrouwelijk geslacht waarvan 95 % positief is.
200 % meer is net nog niet voldoende om de hele avond met vrouwelijk schoon te staan praten zodat je nog net tijd hebt om af en toe een biertje te drinken :D |
|
|
| basvh |
| ik ben ook paar keer naar zn haarband/diadeem wezen zoeken maar nog niks fatsoenlijk gevonden. Waar hebbie die van jouw gehaald jappio? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Wokkels
:haha:
nouja, ik ben iig blij dat die foto van Kolkie en mij niet is doorgegaan, dat zou echt een ramp geweest zijn...
Ik denk dan aan een grote hoeveelheid kapotte monitoren en een aantal blinde mensen... :p |
Ik vinnet jammer... Viel me beetje tegen van Kolkie tbh :( |
|
|
| kolkiewolkie |
:haha:
Ik snap inmiddels waarom ik op de foto had gemoeten met Wokkels :stongue: ! |
|
|
| Wokkels |
Volgende keer beter Kolkie! :)
Misschien kunnen we een album maken met ergste partypix ever. Jammer wel dat wij dan zowat de enigen zijn die erin staan... :confused:
Alhoewel ei er ook wat van kan, en Dr Oetker ook trouwens! |
|
|
|
|