return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
Laat jezelf zien: Part IV (pg. 13)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Cosmic
Ik:



Bij de weg:
CHAMPIGNONNENKAPSEL! :p

En Teknikol, Cosmic, jullie familie van elkaar? :)

Ik heb thuis ook nog wel foto's van Glanis van lang lang geleden. Post ze wel als ik thuis ben (nu op het werk).
Tim81
CHAMPIGNONNENKAPSEL....
Waar heb ik dat eerder gehoord ;)!


Die partyfoto's lukten vorige keer niet, daarom nu maar een actiefoto...(in het wit)
SnuggLe
Cool, Futsal rocks.
Jammer dat ik het niet meer speel :( Was geweldig met ons 'bierteam'.
Tim81
Haha, wij spelen dan wel op het hoogste niveau...maar na de wedstrijd vloeit het bier rijkelijk in de bus of kantine!!

Gisteren de overwinning uit handen gegeven tegen Ter Beek :(
Maar we (lees: Veerhuys) staan nog op een play off-plaats (Teletekst 697)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81
Haha, wij spelen dan wel op het hoogste niveau...maar na de wedstrijd vloeit het bier rijkelijk in de bus of kantine!!

Gisteren de overwinning uit handen gegeven tegen Ter Beek :(
Maar we (lees: Veerhuys) staan nog op een play off-plaats (Teletekst 697)


Toemaar! Netjes kerel! En wordt je 'MVP' (most valuable player) van de eredivisie? :)
Tim81
Hmm... I don't think so!
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by New Wave
Glanis zit hier nu wel leuke grapjes te maken maar hij durft zelf geen foto's te plaatsen. Dat durfde hij 2 jaar geleden ook al niet :D


Als je ziet HOE hij dan ook op de foto gezet kan worden dan kan ik me dat goed voorstellen :nervous: :D . Daarbij, die foto's die WIL ik hier niet eens zien, zo erg zijn ze :p . Ik ben er niks bij :eek: .
Glaniskanis
Haha dat van pics toen was meer om wat anders maar dat weet je ook wel he ;)
Dat filmpje vna HB is idd wel een van mn betere :)

Wel vreselijk oud inmiddels... binnenkort komen de leipe TiC foto's haha Kolkie kan er over mee praten idd :D
Gonzo


Ben die Harry rechts, met het zwarte hemd :)
New Wave
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik ben er niks bij :eek: .


Ik vraag me af of zo'n foto wel etisch verantwoordelijk is :D

Donna
hahaha als zelfs gerd dat al durft te zeggen :D
Jappio
zullen we maar weer verder gaan met wat brakke partyfoto's ;)



gewoon cola :rolleyes:

:crazy:

(met dank aan http://www.pallie.nl ;))
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
Privacy Statement