|
Laat jezelf zien: Part IV (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ik:
|
Bij de weg:
CHAMPIGNONNENKAPSEL! :p
En Teknikol, Cosmic, jullie familie van elkaar? :)
Ik heb thuis ook nog wel foto's van Glanis van lang lang geleden. Post ze wel als ik thuis ben (nu op het werk). |
|
|
| Tim81 |
CHAMPIGNONNENKAPSEL....
Waar heb ik dat eerder gehoord ;)!
Die partyfoto's lukten vorige keer niet, daarom nu maar een actiefoto...(in het wit)
 |
|
|
| SnuggLe |
Cool, Futsal rocks.
Jammer dat ik het niet meer speel :( Was geweldig met ons 'bierteam'. |
|
|
| Tim81 |
Haha, wij spelen dan wel op het hoogste niveau...maar na de wedstrijd vloeit het bier rijkelijk in de bus of kantine!!
Gisteren de overwinning uit handen gegeven tegen Ter Beek :(
Maar we (lees: Veerhuys) staan nog op een play off-plaats (Teletekst 697) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Haha, wij spelen dan wel op het hoogste niveau...maar na de wedstrijd vloeit het bier rijkelijk in de bus of kantine!!
Gisteren de overwinning uit handen gegeven tegen Ter Beek :(
Maar we (lees: Veerhuys) staan nog op een play off-plaats (Teletekst 697) |
Toemaar! Netjes kerel! En wordt je 'MVP' (most valuable player) van de eredivisie? :) |
|
|
| Tim81 |
| Hmm... I don't think so! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Glanis zit hier nu wel leuke grapjes te maken maar hij durft zelf geen foto's te plaatsen. Dat durfde hij 2 jaar geleden ook al niet :D |
Als je ziet HOE hij dan ook op de foto gezet kan worden dan kan ik me dat goed voorstellen :nervous: :D . Daarbij, die foto's die WIL ik hier niet eens zien, zo erg zijn ze :p . Ik ben er niks bij :eek: . |
|
|
| Glaniskanis |
Haha dat van pics toen was meer om wat anders maar dat weet je ook wel he ;)
Dat filmpje vna HB is idd wel een van mn betere :)
Wel vreselijk oud inmiddels... binnenkort komen de leipe TiC foto's haha Kolkie kan er over mee praten idd :D |
|
|
| Gonzo |

Ben die Harry rechts, met het zwarte hemd :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Ik ben er niks bij :eek: . |
Ik vraag me af of zo'n foto wel etisch verantwoordelijk is :D |
|
|
| Donna |
| hahaha als zelfs gerd dat al durft te zeggen :D |
|
|
| Jappio |
zullen we maar weer verder gaan met wat brakke partyfoto's ;)

gewoon cola :rolleyes:
:crazy:
(met dank aan http://www.pallie.nl ;)) |
|
|
|
|