|
Laat jezelf zien: Part IV (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Echt een plork dat :haha: |
HEY!!!!
gaan we beledigend worden???:haha: |
|
|
| jp |
| Jouw lichaam is niet te zien op de foto ;) |
|
|
| Loraine |

Loes en Lies in Frankfurt...lekker brak al voordat we naar de Technoclub gingen, laat staan de zaterdag daarna :eek: |
|
|
| jp |
| Zooooo heeey wat een topmodellen :wtf: |
|
|
| ZZandirt |
loes en lies???
een vervolg op charlie's angels? :D
was het luek daar?? mennojunk :D |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
loes en lies???
een vervolg op charlie's angels? :D
was het leuk daar?? mennojunk :D |
En ja:
1) het was verrukkelijk in Frankfurt :D
2) idd Intuitionjunks (wederom voor Menno en Jonas op pad) :p

A.s. zaterdag dan ook na de b2b set van Menno vs Niklas, voornamelijk in Area 2 te vinden voor Leon en Jonas :crazy: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Loraine

Loes en Lies in Frankfurt...lekker brak al voordat we naar de Technoclub gingen, laat staan de zaterdag daarna :eek: |
Tis dat ik je langer ken dan vandaag, anders had ik je nu afgedaan als BrEeZaHsTyLe :p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Tis dat ik je langer ken dan vandaag, anders had ik je nu afgedaan als BrEeZaHsTyLe :p |
:haha: :haha: :haha: :haha:
Ei toch ! Wat ben je toch weer lief vandaag.... zal zo ff op MSN komen, kun je je set doorschoppen :cool: |
|
|
| eXos |
| Lies ken ik nog uit een ver verleden toen ik nog met Bakkie, Sabina etc. elke week liep te party-poepe hehe :clown: |
|
|
| New Wave |
| Die rechter mag wel solliciteren voor mijn nieuwe film. Komt er zonder problemen doorheen.:o :cool: |
|
|
| SnuggLe |
Hee! Liselot! Die heb ik lang niet meer gesproken :)
Loraine, doe d'r de groeten van me! |
|
|
| Teknikol |

Mijn laatste avondmaal voordat ik hier naartoe vertrok |
|
|
|
|