return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Laat jezelf zien: Part IV (pg. 4)
View this Thread in Original format
snitz






Dit moet ik dus voorstellen:D
ambs
quote:
Originally posted by Biohazard
Nee hoor, ik ben half Aziatisch. Verder hebben we ook Bellie en natuurlijk Sjinees ;)

En ik ben een Antilliaan! ;)
basvh
quote:
Originally posted by snitz






Dit moet ik dus voorstellen:D



haha

je hebt weer de mooiste eruit gekozen. Ach jah die laatste kan ik nog wel begrijpen want dat was met carnavaln :D :p :D
Hitman


ikke, tango, disney en een vriendin (partyhardy bedoelde je dit meisje van In Charge?)
Hitman
kut hij doet het niet

gewoon even copy/pasten dan werkt ie wel
MaGiK54


In het midden zie je mijn achterhoofd :stongue:
Blik
[spam]

op http://members.home.nl/ahnk/Acties/Calella_f.htm zie je recente foto's van mij (en mijn vrienden), bijvoorbeeld op de 3de foto, meest links, let maar niet op de stoere blik ;)

[/spam]

ik weet namelijk niet hoe ik zo foto's kan kopiëren, er zit namelijk een soort kopieerbeveiliging op

als iemand het weet, laat maar horen
G-L-N

Ik ben de rechter maar de oplettende kijker had mijn hele cu2 al doorgespit en zo'n beetje alles gezien :).
www.cu2.nl/g-l-n
Apoptosis
quote:
Originally posted by Biohazard
Nee hoor, ik ben half Aziatisch. Verder hebben we ook Bellie en natuurlijk Sjinees ;)


En hier hebben we dr nog één... k ben vol Aziatisch :clown: :toocool:

Heb momenteel alleen geen foto's online...
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Hitman
(partyhardy bedoelde je dit meisje van In Charge?)


nope, ik bedoelde die met die donkere haren ;)

Hitman
quote:
Originally posted by Partyhardy!
nope, ik bedoelde die met die donkere haren ;)


oh dat is de vriendin van een van die jongens die erbij waren
arj1o1
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Let me show you my face!



ik ben de meest linkse..

dit is een foto genomen na het werk op mijn 'fijne' zaterdag baantje..
we zitten hier op een van onze trotsen.. De Biertroon. (een fijne display ergens in de winkel)


is dat al het bier?
moet je eens bij ons komen kijken 100 containers per week als het in de reclame is:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement