|
Laat jezelf zien: Part IV (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Unique2701 |
wow wat waren er ooit veel verschilende mensen die postten op ta! =(
toen was ik er nog niet (HIER) |
|
|
| jp |
| Waar was je dan? :conf: |
|
|
| Unique2701 |
| eh.. toen zat ik nog niet bij forums.. zat alleen te msn-en / icq-en |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Unique2701
eh.. forums.. |
wat studeerde jij ook weer uniekje?? geen latijn toch hoop ik???
:tongue2 |
|
|
| jp |
Is nieuwe spelling
fo·rum (het ~, fora/~s) |
|
|
| Unique2701 |
pietluttige zeikerds :o
nee geen latijn gestudeerd
to-mee-to to-ma-to.. |
|
|
| Loraine |
Nou, kommaar-op boyz met die kiekjes ! :D
JP...jij mag de spits weer afbijten :disbelief |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Loraine
Nou, kommaar-op boyz met die kiekjes ! :D
JP...jij mag de spits weer afbijten :disbelief |
jp = weg...?
zallut overnemen.... verwacht wel een (semi erotische) pic retour lorrie :thepirate

:D :D |
|
|
| jp |
| Die met die ass was toch leuker :p |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Die met die ass was toch leuker :p |
deze? |
|
|
| jp |
| Echt een plork dat :haha: |
|
|
|
|