return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Producer Talk
View this Thread in Original format
TranceZoner
Hey guys,

Dit mag misschien helemaal niet gepost worden hier, maar:

Wie van ons hier produceert er eigenlijk?
En wie staat er voor open om elkaar misschien wat bij te leren?

Wie er hier zich bezig houdt met draaien dat is wel goed bekend dacht ik, omdat er al wedstrijden etc zijn gehouden, maar zoals gezegd: Wie produceert er hier, en hoe lang? Waarmee?

TranceZoner-->

Programma: Reason2.5, bijkomende kleine programma's.
Naam: Tidal Wave
Al bezig: bijna 3 jaar
Stijl: Trance, uplifting, melodisch
Freezel
Ik produceer met My First Sony de boerderijgeluiden-editie en sinds mijn 1e :p :D

Nee, voor produceren heb ik geen inspiratie en tijd wat ik eigenlijk wel jammer vindt.
TranceFool
Ik kloot wel eens wat met fruityloops, maar snap er eerlijk gezegd nog geen ene hol van. Moet er eens wat meer tijd in steken, maar dat neem ik mezelf al heel erg lang voor :p
Bailey
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik kloot wel eens wat met fruityloops, maar snap er eerlijk gezegd nog geen ene hol van. Moet er eens wat meer tijd in steken, maar dat neem ik mezelf al heel erg lang voor :p


Hehe misschien moeten wij co-produceren, want ik heb precies hetzelde.
Klooi een beetje met fruityloops, maar geen idee wat ik nou precies moet doen. Na een paar minuten heb ik dan al geen zin meer en ga ik maar weer plaatjes draaien :rolleyes: :)
DeSpErAtOs-X
mjah, ben dan wel een belg ... ma nu de vraag hier toch staat ;)

ik produce dus :)

Programma's: Cubase sx 1.06 + Soundforge 6
Naam:
*Desperatozz (wat trance en experimental betrefd)
*Calligo : Dance

Stijl: Trance, experimental, dance, chillout

Al bezig: 1 jaar en paar maanden

Equip: Triton Le, Virus C, Mg12/4 , Reveal Active, MT-4

open voor samenwerking + bijleren : ja :)
afkomstig uit: belgisch limburg
age: 17

da volstaat wel denkik :)

Greetz, despe
TranceZoner
Dat is best zonde eigenlijk, want naast trance luisteren, is het mooiste nog altijd gewoon je eigen trance maken!! :D:D


Fruityloops ben ik bekend mee, maar Reason vind ik 10.000x beter, maar ieder zijn meug zullen we maar zeggen :D:D
Pjotr G
ook ik heb muziek maken als uit-de-hand-gelopen-hobby

Misbruik lijstje: Roland MC-307, Roland TR-606, yamaha DX-7, E-mu ESI4000 turbo, 2 x Zoom rfx-1000, Behringer MX2442, Tapco 100M, Clavia Nord Rack 2, Roland Alpha Juno 1, LEM CLX2, Electro Harmonix Electric Mistress, Tannoy Reveal Actives
Sequence met Cakewalk 3.0, knip wavejes met Cooledit pro.

en over anderhalve week een TR-909 erbij :)

schaamteloze zelf-promotie :D :

stukje techno
TranceZoner
quote:
Originally posted by Pjotr G
ook ik heb muziek maken als uit-de-hand-gelopen-hobby

Misbruik lijstje: Roland MC-307, Roland TR-606, yamaha DX-7, E-mu ESI4000 turbo, 2 x Zoom rfx-1000, Behringer MX2442, Tapco 100M, Clavia Nord Rack 2, Roland Alpha Juno 1, LEM CLX2, Electro Harmonix Electric Mistress, Tannoy Reveal Actives
Sequence met Cakewalk 3.0, knip wavejes met Cooledit pro.

en over anderhalve week een TR-909 erbij :)

schaamteloze zelf-promotie :D :

stukje techno



He! Een oude bekende!
:D:D:D
Teknikol
Prog: Reason 2.5
Stijl: Trance/Progressive Trance/Progressive House

maak haast geen nummers af, en als ze af zijn, ben ik er de volgende dag niet meer tevreden over.
TranceZoner
quote:
Originally posted by Teknikol
Prog: Reason 2.5
Stijl: Trance/Progressive Trance/Progressive House

maak haast geen nummers af, en als ze af zijn, ben ik er de volgende dag niet meer tevreden over.



Hmm, dat probleem heb ik ook wel eens. Als je+ het maakt, wordt je broek haast nat:toothless :toothless :nervous:

volgende dag denk zit het alweer in de prullenbak.........

total woot
Ben ook al een tijdje bezig, tot nu toe weinig resultaat geboekt.

In eerste instantie ben ik begonnnen met Fruityloops, maar omdat ik niet helemaal voor elkaar kreeg wat ik wilde ben ik overgestapt naar Reason, al vind ik dat zo gruwelijk ingewikkeld, dat er sinds die tijd weinig uit mn handen is gekomen.

verder maar ik gebruik van
Soundforge 7.0 icm. een Evolution MK149
Passiva
Ik produce ook :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement