|
Formule 1 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Schumi kan volgens mij de volgende race weer twee records op zijn naam schrijven, meeste overwinningen op Monaco en meeste races achter elkaar gewonen. Der zijn dan nog maar weinig records die hij nog niet in handen heeft dan. |
Nog een record komt eraan: Het snelste kampioen....... |
|
|
| AversusZ |
| Was weer enorm saaie race. Enige waar ik van opkeek was Montoya die zijn eigen monteur aanreed. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Schumi kan volgens mij de volgende race weer twee records op zijn naam schrijven, meeste overwinningen op Monaco en meeste races achter elkaar gewonen. Der zijn dan nog maar weinig records die hij nog niet in handen heeft dan. |
meeste saaie wk ooit nog misschien, ach ik heb er wel gein in :toothless |
|
|
| The Designer |
| Als pitstops verboden was, dan was deze race tenminste nog een beetje leuk met Trulli aan de leiding van het veld. |
|
|
| The Designer |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nog een record komt eraan: Het snelste kampioen....... |
Ongetwijfeld. |
|
|
| The Designer |
| quote: | Originally posted by AversusZ
Was weer enorm saaie race. Enige waar ik van opkeek was Montoya die zijn eigen monteur aanreed. |
Tja, alle races van dit seizoen zijn oersaai. Je krijgt gewoon het idee dat alle coereurs met uitzondering van M.Schumacher slecht zijn. M.schumacher presteert altijd goed ten opzichte van de rest. ( Vind je het gek als hij moet strijden tegen 21 jarige ventjes om het WK ) |
|
|
| New Wave |
Ik vond GP Monaco een leuke race.
Gebeurde leuke dingen. Zo zie je maar, de beste ken toch altijd nog lompe dingen doen :) |
|
|
| Ding Chavez |
| Zowel in de race als (iets meer) in de kwalificatie genoten van de geweldige onboards, zo mogen ze het wel vaker doen. |
|
|
| TOR |
zeer vreemde wedstrijd
vond het wel leuk :) |
|
|
| Cosmic |
| Leukste race sinds tijden, er gebeurde eindelijk weer eens van alles. Jammer dat er zo weinig van zulke races meer zijn. |
|
|
| AversusZ |
| Gebroeders Schumacher waren goed bezig :rolleyes: |
|
|
| TOR |
ik vind niet dat Michael Schumacher iets fout gedaan heeft.. Montoya had zich gewoon verkeken. racing incident.
Ralf was wel gedeeltelijk verantwoordelijk, midden in de tunnel is nu niet bepaald de beste plaats om iemand voorbij te laten. maar Alonso nam wel erg veel risico. |
|
|
|
|