return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 
Formule 1 (pg. 33)
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
Misschien wil ie je wel een 22b sti geven als je het 'm lief vraagt ;) . Vraag er dan ook meteen 1 voor mij :D .

Oja, leuk voor christian enzo, goed dat ie het nu doet, anders was het nooit meer wat geworden denk ik!
jp
Nee dank je ik heb liever een Legacy Blitzen B4, die valt niet zo op :p
Gaan we dan toertochtjes maken? :D

2.5 Twin Turbo 350+ pk :disbelief

Impreza 22b

2.2 Turbo 280+ pk :toocool:
MaGiK54
Grappemakkers hoor die Nederlandse Politie:

AMSTERDAM - Kersverse Formule1-coureur Christijan Albers kwam er donderdag achter dat zélfs de politie af en toe in is voor een goede grap. Zijn Minardi F1 werd na de persconferentie die hij vandaag gaf door de verkeerspolitie weggesleept. Gelukkig bleek het om een geintje te gaan.

Albers werd vandaag door teambaas Paul Stoddart van Minardi gelanceerd als eerste coureur voor 2005. De Nederlandse coureur kreeg een teamtrui aangetrokken en in de hal van het hotel stond een bolide uitgestald naast de kerstboom.
Dj Lex
:eek: :eyes: :crazy:

robin
quote:
Originally posted by MaGiK54
Grappemakkers hoor die Nederlandse Politie:

AMSTERDAM - Kersverse Formule1-coureur Christijan Albers kwam er donderdag achter dat zélfs de politie af en toe in is voor een goede grap. Zijn Minardi F1 werd na de persconferentie die hij vandaag gaf door de verkeerspolitie weggesleept. Gelukkig bleek het om een geintje te gaan.

Albers werd vandaag door teambaas Paul Stoddart van Minardi gelanceerd als eerste coureur voor 2005. De Nederlandse coureur kreeg een teamtrui aangetrokken en in de hal van het hotel stond een bolide uitgestald naast de kerstboom.

laat ze wat nuttigs gaan doen GODVERDOMME :rolleyes:
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by robin

Geef eens het goede voorbeeld...
MaGiK54
quote:
Originally posted by HiGH_NrG

150 extremisten volgen en vervolgen als het mogelijk is bv :gsmile:
eieregooie
Die Blitzen ziet er wel blits uit... beter dan die nieuwe Impreza's iig... en Zown BMW zag ik vanavond rondcruisen.... ook best aardig, maar ik ben toch echt meer een Mercedes man :)
jp
Mercedes? Oh dat zijn die auto's met blauwe kentekenplaten :wtf:
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Mercedes? Oh dat zijn die auto's met blauwe kentekenplaten :wtf:

Mercedes? brrrrrrr kamperbakken.......
Geef mij maar BMW :p

jp
BMW's zijn leuk voor op de Autobahn :p

http://www.freebmw.net/share/CarsBo...m5vsimpreza.WMV
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
:eek: :eyes: :crazy:

KNIP

Hele vette bak!

Echt een gave wagen ja! Hier in Den Haag heb ik er laatst 1 zien staan, in het grijs, echt TE vet!

quote:
Originally posted by robin

Anders ga zelfs eens wat nuttigs doen & hou je mond.
Weet je hoeveel nuttig werk die mensen doen?

quote:
Originally posted by HiGH_NrG

Inderdaad!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 
Privacy Statement