return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Formule 1 (pg. 7)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by jp
jploveparade 642
Jappio 596
SnuggLe 593
magrec 572
Blik 491
Robin__ 471
Kolkie 464
DanceTrend 441

De transfers van vorige week waren de juiste :disbelief

oef sta in ieder geval voor die superboer :toothless
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
oef sta in ieder geval voor die superboer :toothless

Ja wat wil je met Bruni en Heidfeld? :D

Zat eraan te denken om renault en toyota te verkopen en dan minardi en ferrari te kopen, maar heeft niet veel zin :)
Heb nu 11,2 miljoen te besteden, maar verbeteren wordt het niet echt volgensmij. Even kijken wat de kansen zijn.....
SnuggLe
D'r staan op Fok! wat geruchten dat Jos maybe dit weekend weer rijdt...
-TAIS-
quote:
Originally posted by SnuggLe
D'r staan op Fok! wat geruchten dat Jos maybe dit weekend weer rijdt...

Ja las het in de krant. De mensen van Minardi komen weer naar Nederland om te praten met Peridon over evt. sponsoring. Verstappen en Trust hebben het bijgelegd, en nu wil Trust Minardi wel sponsoren (ze staan nu wel op de wagen maar betalen niets), als Jos ook meemag. Ben benieuwd...
SnuggLe
quote:
Originally posted by -TAIS-
Ja las het in de krant. De mensen van Minardi komen weer naar Nederland om te praten met Peridon over evt. sponsoring. Verstappen en Trust hebben het bijgelegd, en nu wil Trust Minardi wel sponsoren (ze staan nu wel op de wagen maar betalen niets), als Jos ook meemag. Ben benieuwd...

Ik las juist Jordan! Hmm...
-TAIS-
Uhm ja, die bedoel ik ook :D Foutjuh...
TranceFool
Jos heeft volgens mij niet zoŽn haast. Hij wilde eerst ff testen enzo las ik in het AD. :)
jp
Jordan... tandenborstels met die naam gaan nog sneller over een circuit :rolleyes:

Maar goed wie weet wat ie kan doen met een regenbuitje ;)
MennoB
quote:
Originally posted by jp
Jordan... tandenborstels met die naam gaan nog sneller over een circuit :rolleyes:

Maar goed wie weet wat ie kan doen met een regenbuitje ;)

Reken er maar niet op. Ik hoor het Olav Mol nog zeggen toen het in Brazilië ging regenen: Jos rijd altijd goed in de regen. Nog geen paar bochten verder of hij lag er al naast :)

Maarja, als hij op de baan blijft rijd hij wel sterk in de regen...
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by jp

Over Jordan gesproken :D Las gisteren nog dat ze wederom haar borsten had laten vergroten. :tongue2 Linkje naar het bericht

MennoB
Sow, 32 FF dat is wel groot man :eyes:

Vind ze er alleen maar lelijker op worden :(
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
Over Jordan gesproken :D Las gisteren nog dat ze wederom haar borsten had laten vergroten. :tongue2 Linkje naar het bericht

geniale reply :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement