|
Formule 1 (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| robin |
| quote: | Originally posted by jp

Ferrari's, Maserati's & Porsches zover het oog reikt |
alfa's :o
volgent jaar ff beter plannen he jp :p |
|
|
| jp |
Plannen voor volgend jaar liggen al klaar :D
Helaas de race van het jaar grotendeels gemist, maar desalnietemin de grootste lol gehad :) |
|
|
| Jappio |
| wat is er eigenlijk met Bar gebeurd? ben weekendje weg geweest ;) |
|
|
| robin |
bar.. richello 3e
en button en sato beide uitgevallen :( |
|
|
| jp |
Met het drama Honda en Reno zal het aantal punten deze keer behoorlijk tegenvallen.
De vraag is nu of Barrichello van Schumi wat races mag winnen. Ik denk dat meneer er zeker van wil zijn dat hij alle F1 records i.i.g. tot het jaar 2384 in zijn bezit zal hebben. Dit zal betekenen dat M.S. nog een pole of 25 wil pakken, daarnaast lijken 8 of 9 wereldtitels wel genoeg. Voorlopig blijft de hoogste trede van de autosport dus nog wel gedomineerd door de Duitser... |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by jp
Met het drama Honda en Reno zal het aantal punten deze keer behoorlijk tegenvallen.
De vraag is nu of Barrichello van Schumi wat races mag winnen. Ik denk dat meneer er zeker van wil zijn dat hij alle F1 records i.i.g. tot het jaar 2384 in zijn bezit zal hebben. Dit zal betekenen dat M.S. nog een pole of 25 wil pakken, daarnaast lijken 8 of 9 wereldtitels wel genoeg. Voorlopig blijft de hoogste trede van de autosport dus nog wel gedomineerd door de Duitser... |
en toch terecht, hij is gewoon het beste voorbereid en de anderen lopen er maar een btje achter aan. Maarja aan andere kant, t zijn toch maatjes van elkaar, of in ieder geval ploegmaatjes dus dan zou Michael toch wel een keer Barri laten winnen? |
|
|
| kolkiewolkie |
@jappio: jij mag wel blij zijn, beetje Mercedes als moterleverancier uitkiezen :eek: .
Mijn beide rijders zijn uitgevallen (sato en button) hetgeen betekent dat ik het weer puur van de constructeurs moet hebben... hmmmz. Ik weet in elk geval wat mijn move gaat worden voor de volgende race :cool: . |
|
|
| MennoB |
Opzich gun ik het hem wel. Als je ziet hoe hij Ferrari aan de top heeft weten te krijgen vanaf eind 1995. Het had ook vrij lang geduurt voor hij wereldkampioen werd in de Farrari, pas in 2000, maar een dreamteam maak je ook niet meteen in'2 jaar ofzo.. Hoewel hij er in 1997 toch erg dicht bij was.
Het is nu aan de andere teams om het gat te dichten, want ik denk niet dat Ferrari nu zoiets heeft van, we kunnen nu wat rustiger aan doen want het gat is toch groot genoeg. Die gaan gewoon door met waar ze mee bezig zijn!!
Ik denk ook dat Schumacher vandaag een regenafstelling had, want normaal kan niemand hem verslaan op Spa. Hulde voor McLaren, wat hebben hun een goed werk afgeleverd, de laaste paar maanden!! Ik denk dat Montoya wel blij is dat hij volgend jaar niet meer in een Williams hoeft te rijden!! En wat jammer van Zonta, helemaal van achteren gestart, commentaar gekregen gisteren na zijn slechte kwalificatie en dan vandaag naar een 4de plaats toe rijden, die hij makkelijk vast had kunnen houden, totdat zijn motor plofte :( Jammer maar helaas, dat is autosport. Zelfde overrigens voor Pizzonia, een derde plaats inleveren door een kapotte versnellingsbak.. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
@jappio: jij mag wel blij zijn, beetje Mercedes als moterleverancier uitkiezen :eek: .
Mijn beide rijders zijn uitgevallen (sato en button) hetgeen betekent dat ik het weer puur van de constructeurs moet hebben... hmmmz. Ik weet in elk geval wat mijn move gaat worden voor de volgende race :cool: . |
Sato en Button? Wow, das wel kut ja.
Ik heb barichello nog, dat scheelt.
Maarja, ik heb geen Ferrarimotor, zoals jij wel hebt.
Heb volgende keer denk ik iets van 15 miljoen euro. Niet genoeg om Schhummi te kopen, maar dat hoeft ook niet. Hou mijn team lekker zo denk ik. Maybe een keer BAR of Renault verkopen voor Ferrarimotor.
Dat is het beste wat ik kan doen denk ik, maar nog niet genoeg cash.
Als ik plaats 1 maar consolideer ;) |
|
|
| New Wave |
Ik heb op mijn werk even 10 minuten kunnen kijken.
Toen ik hem aanzette reed een BMW lek. toen kwam de SC...toen ging montoya lek..toen ging couldhart (dt) (d) stuk. en daarna was der nog een lekke band voor iemand. Alleen maar rampentv vandaag. |
|
|
| kolkiewolkie |
| Met de voorlopige puntentelling kom ik op een schammele 278 uit plus misschien nog 0-10 punten voor de kwalificatie van Sato... DRAMA dus! Wat scheelt is dat Bram nauwelijks meer zal hebben. |
|
|
|
|