return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Formule 1 (pg. 12)
View this Thread in Original format
jp
Fok F1 Manager

jploveparade 1494
SnuggLe 1390
Kolkie 1332
Jappio 1314
Blik 1203
Robin__ 1167
magrec 1044
DanceTrend 982
dj_spare 529

:D
SnuggLe
Moet erbij gezegd worden dat ik de meeste punten had, 334. Jp 331.
Die Bruni is een eikel, die had ik allang moeten lozen. Had 1 punt de afgelopen race :S
Ik twijfel of ik nu al iets anders moet kopen voor de volgende race, of even mijn geld spaar en dan meteen trulli/sato ofzo koop...
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Moet erbij gezegd worden dat ik de meeste punten had, 334. Jp 331.
Die Bruni is een eikel, die had ik allang moeten lozen. Had 1 punt de afgelopen race :S
Ik twijfel of ik nu al iets anders moet kopen voor de volgende race, of even mijn geld spaar en dan meteen trulli/sato ofzo koop...

Correctie: WIJ. Zelfde team afgelopen race. En eerlijk is eerlijk, Blik scoorde de meeste punten Bram, 337 ofzo.

Maar het gaat lekker, kben Jappio voorbij gestoken afgelopen weekend :cool: .
SnuggLe
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Correctie: WIJ. Zelfde team afgelopen race. En eerlijk is eerlijk, Blik scoorde de meeste punten Bram, 337 ofzo.

Maar het gaat lekker, kben Jappio voorbij gestoken afgelopen weekend :cool: .

Oeps, excuses voor mijn misplaatste hoogmoed dan :)
Ik dacht echt dat ik de meeste punten had. Stupid, foutje.....

Ik ga JP inhalen over 2 races ;)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by SnuggLe

Ik ga JP inhalen over 2 races ;)

Dan zorg ik dat ik jou tegen die tijd voorbij ben :D :tongue2
jp
quote:
Gedurende de Grand Prix van Monaco hadden de Jaguars ieder een diamant op de neus van de auto. Het is ongeveer zo groot als een knoop maar kost ongeveer €210.000.De diamant was beschikbaar gesteld door Steinmetz, een Israelische diamant handelaar, voor promotie van de film 'Ocean's 12' met George Clooney, Brad Pitt en Julia Roberts. Een gedeelte van deze film is gefilmd in Amsterdam.

Het kleine diamantje dat op de auto van Klien zat is verdwenen. Het schijnt nog op de auto te hebben gezeten na zijn crash in Mirabeau, maar toen de auto 2 uur later in de garage aankwam was het kleinnood verdwenen. Een monteur merkte op dat een kostbaar onderdeel van de auto weg was.

Klein zei: "Dit is het allerduurste ritje dat ik ooit in Monte Carlo gedaan heb."

Er gaan geruchten dat een fan het heeft meegenomen als race souvenir.

Bling Bling :crazy:
robin
moet je dr wel ff bij zeggen dat Blik, kolkie en ik een race later begonnen en met een verschil van ongeveer 300 punten al laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang voorbij waren :o

:tongue3
Lynxx
Haha, eigen schuld...
Op een race auto moet je alleen de noodzakelijke onderdelen plaatsen:o
Ding Chavez
quote:
Originally posted by jp
Bling Bling :crazy:

Dat verhaal is volgens mij echt bull, wie stopt er nou een diamant van $210,000 op een neus, bij een circuit waar je zo in de vangrail hangt met diezelfde neus (helemaal in het geval van Klien :p).
jp
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Dat verhaal is volgens mij echt bull, wie stopt er nou een diamant van $210,000 op een neus, bij een circuit waar je zo in de vangrail hangt met diezelfde neus (helemaal in het geval van Klien :p).

Source: http://www.jaguarf1.co.uk :o

Ding Chavez
quote:
Originally posted by jp
Source: http://www.jaguarf1.co.uk :o

Zie ik nog steeds geen race foto met dat ding erop ;) :p
jp
...omdat ie na drie bochten al in de vangrail lag

*zucht*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement