return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Formule 1 (pg. 3)
View this Thread in Original format
MennoB
Gisteren met een paar vrienden zitten kijken. Alleen de start en de finish gezien, omdat ik de rest lag te slapen :D

Volgens mij was er niet zo heel veel aan, dadelijk wel ff de herhaling kijken. Het ziet er naar uit (als de andere teams te ver achter blijven) dat het weer een walk over wordt van Ferrari en Schumacher. Ik hoop dat Alonso het nog een beetje spannend houd de rest van het seizoen!!
TOR
was idd erg saai..
Williams op een minuut, McLaren op een ronde :eek:

Maleisië over 3 weken, daar doet Ferrari het doorgaans minder goed.
babbel
quote:
Originally posted by TOR

Het is over 2 weken :p

Doet ferrari het slecht in Maleisie?

1999
Pole Position: M.Schumacher
Snelste Ronde: M.Schumacher
Overwinning : Eddie Irvine

2000
Snelste Ronde: Mika Hakkinen
Overwinning: M.Schumacher

2001
Overwinning:M.Schumacher

2002

2003
Snelste Ronde: M.Schumacher

... valt wel mee dus :p
TOR
met "minder goed" bedoel ik dat de afstand minder groot is tussen hen en de rest :)
TranceFool
Wat een saaie kutrace zeg, weinig spectaculaire dingen op een paar inhaalacties na :(

Kijk wel erg uit naar de volgende race Maleisie is een van mn favo circuits, erg vette baan :)
MennoB
WTF, ik heb reclame gezien. Dat zou toch niet meer komen :conf:
Switch
tuurlijk wel, denk je soms dat ze al het geld in hun achterzak hebben ofzo? er zijn alleen minder reclameblokken, ipv elke 8 minuten word nu elke 15 minuten reclame uitgezonden geloof ik
dj_spare
ben blij dat ik niet opgebleven ben... vanaf de start ging het al 'fout' en reden de heren weer vooraan... wordt weer een saai seizoen als dit zo blijft :(
MennoB
Volgens de site Formule1.nl is iedereen geschokt dat de Ferrari het zo goed doet. Dus ik denk ook niet dat ze de volgende race het gat gedicht hebben. Dus het zal wel een paar races duren voordat er weer wat gevechten vooraan te zien zijn, tenzij de Ferrari's uitvallen :)
Ding Chavez
quote:
Originally posted by MennoB
WTF, ik heb reclame gezien. Dat zou toch niet meer komen :conf:

Tijdens de live uitzending vannacht was geen reclame.
Geen schokkende race idd, volgende race zal het, hopelijk, wel wat dichter bij elkaar liggen als de michelins weer dik in het voordeel zijn.

Valhalla
schumi wint, niks nieuws aan :whip: :whip: :whip:
Eagle`
quote:
Originally posted by TOR
was idd erg saai..
Williams op een minuut, McLaren op een ronde :eek:

was het niet eenst bahrein, nu goed maleisië betekent meestal regenen, en schumi heerst in de regen, dus schrijf maar op schumi wint :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement