return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 
Formule 1 (pg. 28)
View this Thread in Original format
SnuggLe
De trainingen zijn begonnen! Onze landgenoot doet ook mee...maar is laatste!

Voor de mensen die BAR hebben (ik niet meer, hiep hoi), Sato wordt 10 plaatsen teruggezet morgen omdat hij zijn motor moet wisselen. Laat ik nou net BAR eruit hebben gegooid:) Hup Villeneuve!
jp
Nou ben benieuwd of er verrassingen zullen zijn. Nieuw circuit dus geen data bekend. Ferrari zal wel uiteindelijk wel weer winnen.
SnuggLe
Het is netzoals bij voetbal:
"...and in the end, the germans always in"
:D
robin
quote:
Originally posted by SnuggLe
De trainingen zijn begonnen! Onze landgenoot doet ook mee...maar is laatste!

Voor de mensen die BAR hebben (ik niet meer, hiep hoi), Sato wordt 10 plaatsen teruggezet morgen omdat hij zijn motor moet wisselen. Laat ik nou net BAR eruit hebben gegooid:) Hup Villeneuve!

NEEEE :whip:

:D
dj_spare
tot wanneer kan ik wisselen? :toothless

ik zal al wel te laat zijn :(
robin
ik geloof gister tot 0:01 :D

ik heb tot nu toe (volgens mij) 181 punten..
MaGiK54
Schumi moet toch als laatste starten deze rece ??
jp
quote:
Originally posted by MaGiK54
Schumi moet toch als laatste starten deze rece ??

Schumacher maakte een voor hem zeldzame fout. Hij ging de eerste bocht te hard in en spinde de bocht uit. Morgen zal hij van de één na laatste plaats moeten starten.

quote:
De Formule 1 is in China aangekomen, maar de kennis van enige Chinese journalisten ligt nog erg ver achter. Dit merkte Michael Schumacher tijdens een persconferentie in Shanghai.

Een vraag van een Chinese journalist aan Michael Schumacher was waarom hij altijd in een rode auto rijdt, of omdat het zijn lievelingskleur is. Schumacher bleef gelaten en gaf het antwoord dat het de kleur van zijn werkgever is. "Ik hoop dat deze kleur ons geluk brengt. We willen deze race winnen", antwoorde Schumi.
De volgende vraag aan de wereldkampioen was of hij dit weekend zijn titel veilig kon stellen. Schumacher legde heel geduldig uit dat hij die titel al in België heeft binnengehaald.

Een andere Chinese journalist had iets beter zijn huiswerk gedaan. Deze wist al dat Jaguar aan het einde van het seizoen uit de Formule 1 stapt. Hij vroeg aan Schumacher hoe hij zich voelde, omdat zijn oude team na Brazilië uit de Formule 1 stapt. Schumacher legde wederom geduldig en met een lach uit dat hij nooit voor Jaguar heeft gereden.

Het is dus duidelijk dat de Chinezen nog een beetje moeten wennen aan de Formule 1, maar dat het na dit weekend waarschijnlijk anders zal zijn.

Laale jongens die Chinezen, hool :haha:
MaGiK54
Tis nu 4:50 en volgens SBS6 begint de uitzending van de GP van China om 6.30 uur, zal ik dat gaan reden, grote kans dat ik slaap donder.
jp
Het is begonnen. Wordt vast een leuke race met Schumi als rode lantaarn :)

TOR
het ging precies niet voor Shumi vandaag :stongue:

mooie overwinning van Barrichello.
Timothy
Lekker dat Schumacher weer spint in de race. :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement