|
Formule 1 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
Mijn team:
Panis
Trulli
BAR
Toyota
Bridgestone
kom net wat euri's tekort voor een goede rijder dus denk dat ik maar lekker een rondje ga sparen :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| Ik zal een tipje van de sluier oplichten: ik rijd heb Bruni als eerste rijder :p . |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by dj_spare
ik kan er echt weer geen reet van |
wat ben jij in GODESNAAM aan het doen :p
wacht wacht, betere vraag. wat is die dancetrend aan 't doen? :eek: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
Mijn team:
Panis
Trulli
BAR
Toyota
Bridgestone
kom net wat euri's tekort voor een goede rijder dus denk dat ik maar lekker een rondje ga sparen :) |
Zeer net team hoor! |
|
|
| kolkiewolkie |
We (Bram en ik) zijn allebei JeePee voorbij gegaan :D !
Jammer genoeg is Bram afgelopen weekend iets uitgelopen, met dank aan twee uitgevallen Renaults :sadgreen: . |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
We (Bram en ik) zijn allebei JeePee voorbij gegaan :D !
Jammer genoeg is Bram afgelopen weekend iets uitgelopen, met dank aan twee uitgevallen Renaults :sadgreen: . |
Ole ole! Ole ole! :D
Ik zei het toch? :p
Maareh.. ze hadden wel een fout gemaakt met budgetten etc. Volgensmij ook met de punten. Ik stond eerst ACHTER Jp met dacht ik 20 punten, nu voor met 160. En dat terwijl hij niet 160 punten minder heeft....maar 88! |
|
|
| kolkiewolkie |
| Er is behoorlijk wat gerommel ja, maar misschien dat jij gekeken hebt ten tijde dat 1 en ander nog niet aangepast was. Dit omdat Toyota gediskwaliceerd is. En er was inderdaad ook iets met dubbel 'uitgekeerde' budgetten maar ik meen dat dat alweer bijgesteld was. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ole ole! Ole ole! :D
Ik zei het toch? :p
Maareh.. ze hadden wel een fout gemaakt met budgetten etc. Volgensmij ook met de punten. Ik stond eerst ACHTER Jp met dacht ik 20 punten, nu voor met 160. En dat terwijl hij niet 160 punten minder heeft....maar 88! |
Ik quote mezelf maar even hiervoor: de stand is al aangepast, oftewel: ik heb -50 punten erbij vanwege die diskwalificatie.
Kolkie je staat eerste!
Maar je bent wel een MIET dat je je team niet laat zien. Iedereen doet dat verder...... beetje jammer :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik quote mezelf maar even hiervoor: de stand is al aangepast, oftewel: ik heb -50 punten erbij vanwege die diskwalificatie.
Kolkie je staat eerste!
Maar je bent wel een MIET dat je je team niet laat zien. Iedereen doet dat verder...... beetje jammer :) |
grootheidswaanzin vanaf mijn kant ;) .
| quote: | | Dan zorg ik dat ik jou tegen die tijd voorbij ben :D :tongue2 |
:D :D |
|
|
| jp |
De nieuwe McLaren:
 |
|
|
| SnuggLe |
Heeeeeeeeeerlijk Handig :whip: :whip:
Ze hebben de aankopen van de vorige keer TERUGgedraaid! Omdat er toen wat mis was gegaan. Heerlijk :S
Nu heb ik dus weer Massa en Button en BAR en Toyota. Fijn...
Maybe toch wel goed, omdat ik dus Trulli had gekocht, en laat die zich nu net KLOTE hebben gekwalificeerd ;) :D
En JP, had jij Trulli en Baumgartner niet? ;)
Kolkie, please, om het spel leuk te laten zijn en te laten: laat je team eens zien!! Dat scheelt toch 99% van hoe leuk het spel is??
Das hetzelfde als 1 voetbalteam onzichtbaar maken...... |
|
|
| magrec |
| GVD ik had net Button gekocht :( domme waarom sturen ze dan niet een mail dat ze alles hebben terug gezegd. Weer een ronde met weinig punten :( |
|
|
|
|