|
Formule 1 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| Ik denk/hoop dat de uitslag weer vrij goed uitvalt voor m'n fok!F1manager. Eeuwig zonde dat ik me een dag te laat ingeschreven heb! |
|
|
| eieregooie |
| pff... Wanneer gaat Kimi nou es wat punten pakken :/ |
|
|
| SnuggLe |
Ja kut man Kolkie! Je had echt veel punten! Je hebt Button toch, niet?
Niemand heeft nog iets van Ferrari, is gewoon te duur. Ik ben niet aan het wisselen , ik spaar mijn geld nu even op.
Maybe Honda kopen ipv Toyota. Ik heb Bruni en Heidfeld :S Verder dus Renault en toyota.
Goed team zou zijn Button, Honda, Renault en nog een pauper rijder zoals Klein ofzo. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja kut man Kolkie! Je had echt veel punten! Je hebt Button toch, niet?
Niemand heeft nog iets van Ferrari, is gewoon te duur. Ik ben niet aan het wisselen , ik spaar mijn geld nu even op.
Maybe Honda kopen ipv Toyota. Ik heb Bruni en Heidfeld :S Verder dus Renault en toyota.
Goed team zou zijn Button, Honda, Renault en nog een pauper rijder zoals Klein ofzo. |
die pauper rijder is dan wel mijn beste rijder :toothless |
|
|
| dj_spare |
hehe ik heb me net ff aangemeldt bij die F1 manager, al ben ik al te laat :D
moet ik persee alles kiezen?? ik ben door mijn budget heen :toothless |
|
|
| robin |
ja :D
en klien rocks, alleen al omdat ie zo cool op de foto staat :D |
|
|
| jp |
jploveparade 642
Jappio 596
SnuggLe 593
magrec 572
Blik 491
Robin__ 471
Kolkie 464
DanceTrend 441
De transfers van vorige week waren de juiste :disbelief |
|
|
| SnuggLe |
Tering wat heb ik slecht gescoord, mijn rijders Bruni en Heidfeld zijn RUK. Renault en Toyota doen het dan nog wel aardig, maar toch.
Snel wat van die lui verkopen, heb 11.2 miljoen pleuro over.
Williams en Mercedes hoef je niet te kopen, kan je beter doorsparen voor Ferrari, maarja dat duurt even. Diegene die het snelste Schumacher kan kopen, wint. Dus maybe bewaar ik het geld. Of ik koop Honda ipv Toyota.
Thuis straks maar even checken.... |
|
|
| MennoB |
Als je de Ferrari's wegdenkt, was het toch weer een mooie race :)
Button weer derde :). Een paar mooie inhaal acties, Kimi die wéér uitviel met een dikke steekvlam:D jammer voor hem vind het wel sneu.. Alonso die door een blunder in de kwalificatie weer lekker naar voren is gekomen. Klien en Sato die lekker bezig waren :D
Alleen jammer dat die 2 Ferrari's weer vooraan stonden, maarja daar hebben hun hard voor gewerkt deze winter. Nu is het aan de rest om dat in te halen :)
Over 3 weken in het in Imola (Achtertuin van Ferrari) dus ik denk dat ze wel weer vooraan staan, maar hoop het niet!!! |
|
|
| dj_spare |
| als ik mee had gedaan had ik 216 punten gehad... jammer :( |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by MennoB
Als je de Ferrari's wegdenkt, was het toch weer een mooie race :)
Button weer derde :). Een paar mooie inhaal acties, Kimi die wéér uitviel met een dikke steekvlam:D jammer voor hem vind het wel sneu.. Alonso die door een blunder in de kwalificatie weer lekker naar voren is gekomen. Klien en Sato die lekker bezig waren :D
Alleen jammer dat die 2 Ferrari's weer vooraan stonden, maarja daar hebben hun hard voor gewerkt deze winter. Nu is het aan de rest om dat in te halen :)
Over 3 weken in het in Imola (Achtertuin van Ferrari) dus ik denk dat ze wel weer vooraan staan, maar hoop het niet!!! |
Alonso's "blunder" was een gevolg van een remprobleem, dus echt veel kon hij er niet aan doen.
voor de rest ben ik het met je eens. best wel een leuke race achter de Ferrari's.
zelfde scenario over drie weken, denk ik.
tijdens de wintertests was Ferrari een seconde sneller op Imola, en twee seconden sneller dan McLaren. |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by TOR
Alonso's "blunder" was een gevolg van een remprobleem, dus echt veel kon hij er niet aan doen.
voor de rest ben ik het met je eens. best wel een leuke race achter de Ferrari's.
zelfde scenario over drie weken, denk ik.
tijdens de wintertests was Ferrari een seconde sneller op Imola, en twee seconden sneller dan McLaren. |
Hmm, wist niet dat Alonso een probleem had, dacht dat het weer een fout was van hem, net als in Maleisië... |
|
|
|
|