|
Formule 1 (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Wat een geweldige race was dit zeg!!!! Heb sinds tijden weer heeeeel erg zitten genieten :) |
|
|
| Blik |
| de punten van BAR bij het chassis staan er nog niet bij, zonder die punten heb ik 230 punten, er komen dus nog punten bij |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
@jappio: jij mag wel blij zijn, beetje Mercedes als moterleverancier uitkiezen :eek: .
|
dat heeft me nu al 2 races een hoop punten gekost.. mag het is een x ;) |
|
|
| basd |
| Zo, dat was weer een geweldig spannend seizoen, ik kan weer niet wachten tot de volgende miljoenenverslindende parade. |
|
|
| robin |
| ach 361 punten is zo slecht nog niet |
|
|
| jp |
| Ongelofelijk, minder als 200 punten :whip: |
|
|
| jp |
| quote: | Voor een Engelse journalist zal het een hele schok zijn geweest dat Kimi Räikkönen gisteren won. De journalist heeft eerder gezegd dat als McLaren dit jaar een race zou winnen, hij naakt over Silverstone zou gaan rennen.
Ongelukkig genoeg voor de journalist wist McLaren de race te winnen en waren er nog genoeg mensen die zich de belofte herinnerden. Kimi Räikkönen ziet de lol ervan in en daagt de journalist uit om zich aan zijn woord te houden. Of de journalist daadwerkelijk gaat rondrennen is nog onbekend.
Räikkönen zou het wel leuk vinden: "Ik ben er zeker bij en hopelijk regent het hard; dan is het nog veel leuker. Laten we hopen dat hij zich aan zijn woord houdt" |
:stongue: |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by jp
Ongelofelijk, minder als 200 punten :whip: |
En dan ook nog grammaticaal incorrect nederlands typen :eek: :D :haha: ;) :p :disbelief |
|
|
| jp |
Je gebruikt 'dan' volgens de officiele regels der Nederlandse taal omdat het geen vergelijking is, maar in de praktijk wordt 'als' steeds vaker gebruikt en wordt dan legitiem door gewoonte. Op TA schrijft men nu eenmaal geen officiele brief.
Zo goed meester Chavez? |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
Ongelofelijk, minder als 200 punten :whip: |
:haha: :haha:
oke dan houd je een voorsprong van 70 puntjes op mij :clown: |
|
|
| kolkiewolkie |
285, dus ik loop weer iets in :D
Door een ZEER knullige rekenfout (ik dacht dat het NET kon, khad de rekenmachine er zelfs bij liggen :D ) is m'n team momenteel COMPLEET over de kop gegooid (tkon bij uitvoering dus toch net NIET . :whip: ). |
|
|
|
|