return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Formule 1 (pg. 17)
View this Thread in Original format
Blik
345 punten zo te zien
robin
maar 320 ofzo :(
SnuggLe
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Voorlopige punten zijn weer te berekenen!

Als ik me niet vergis heb ik maarliefst 424 punten :eyes: . Dat lijkt er op zou ik zeggen :D !

Ik heb er 448, heb Barichello gekocht :p
Jappio
Netjes hoor bram, 15e!

sja net op de 2 verkeerde rijders gegokt :) mijn tijd komt nog wel...
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
Netjes hoor bram, 15e!

sja net op de 2 verkeerde rijders gegokt :) mijn tijd komt nog wel...

Ja was er ook wel blij mee!
15e in totaal de vorige keer... Had alleen Toyota als 2e team, je kon 499 punten halen als je Honda had!

SnuggLe SnuggLe's Racing 448 (profiel)
Kolkie KW Racing 424 (profiel)
jploveparade Subaru 389 (profiel)
Blik BlikRacing 345 (profiel)
magrec de kleinenbergjes 323 (profiel)
Robin__ broembroem 322 (profiel)
dj_spare Pwnage 306 (profiel)
Jappio tokkel˛ 282 (profiel)
DanceTrend Arnie Tjoening (c) 272 (profiel)

Overall:
User Punten
SnuggLe 3125
Kolkie 3078
jploveparade 2950
Jappio 2916
Blik 2766
Robin__ 2725
magrec 2448
DanceTrend 2347
dj_spare 1698

Ik loop uit! :p :p :p
Kolkie, het gaat alleen tussen ons, de rest is een stelletje afhakers ;)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by SnuggLe

Ik loop uit! :p :p :p
Kolkie, het gaat alleen tussen ons, de rest is een stelletje afhakers ;)

Shiiiiit! Momenteel schat ik jou (marginaal) sterker in dan mijzelf :sadgreen: . Het probleem is dat jou team in principe meer waarde vertegenwoordigd (volgens mij)... en dat ik er een totaal andere strategie op na houd :D . Het mag volgende keer wel heel raar lopen wil ik niet weer veel punten scoren want ik heb alles goed verdeeld (een beetje van bar, een beetje van renault en een beetje van Ferrari :) ). Overigens ben ik dik tevreden dat ik ruim 180 plekken gestegen ben de laatste race :toocool: . Jappio zakte deze keer wel ERG hard door het ijs trouwens :D .
Jappio
quote:
Shiiiiit! Momenteel schat ik jou (marginaal) sterker in dan mijzelf :sadgreen: . Het probleem is dat jou team in principe meer waarde vertegenwoordigd (volgens mij)... en dat ik er een totaal andere strategie op na houd :D . Het mag volgende keer wel heel raar lopen wil ik niet weer veel punten scoren want ik heb alles goed verdeeld (een beetje van bar, een beetje van renault en een beetje van Ferrari :) ). Overigens ben ik dik tevreden dat ik ruim 180 plekken gestegen ben de laatste race :toocool: . Jappio zakte deze keer wel ERG hard door het ijs trouwens :D .

ach ja, je kan niet altijd een hoop punten halen :) dat komt volgende x wel weer hoor ;)
SnuggLe
quote:

Strategie? 80% is geluk.
Voordeel van op meerdere paarden wedden (zoals jij doet) is dat je altijd wel WAT punten hebt, maar nooit ECHT veel/de meeste.
Voordeel van gokken op 1 team etc is dat je of veel punten hebt, of bijna niets.

Sommige mensen gooien alles op BAR bv of Renault. De laatsten zijn nu dik de mist in gegaan. Heb niets van Renault, maar heb daar Barichello voor in de plaats.

Maar laat je team eens zien, d'r is niets leuker dan dat. Het gaat toch om de fun? Bij mij tenminste wel. Ik ga hem toch niet winnen, maar doe mijn best. Het is echt gewoon geluk hebben, niet dat ik verstand van f1 heb want dat heb ik niet.
Kolkie, als ik ga gokken is je team nu iets van: Sato/Button, Trulli of Alonso, Renault/Bar en Ferrari. Zit ik in de buurt? ;)

Wat ik nu ga doen:
Mijn team is nu Barichello/Button, BAR en Toyota.
Heb 10miljoen euro om te besteden.
Of ik ga Barichello omruilen voor Schummi, maar op zich halen die bijna evenveel punten in totaal. Dan maar Toyota inruilen voor Renault, maar dat kan deze keer nog niet, dus moet ik wachten tot na de volgende race.
kolkiewolkie
quote:
Strategie? 80% is geluk.
Voordeel van op meerdere paarden wedden (zoals jij doet) is dat je altijd wel WAT punten hebt, maar nooit ECHT veel/de meeste.
Voordeel van gokken op 1 team etc is dat je of veel punten hebt, of bijna niets.

Precies, en door die strategie van alles of niets sta ik nou niet meer eerste :whip: . En het is ook mogelijk om er een strategie op na te houden... zo houd jij alles enorm breed (alles redelijk goed) terwijl ik mij vooral focus op het team.

quote:

Sommige mensen gooien alles op BAR bv of Renault. De laatsten zijn nu dik de mist in gegaan. Heb niets van Renault, maar heb daar Barichello voor in de plaats.

Yep. Been there, done that, didn't like it.

quote:

Kolkie, als ik ga gokken is je team nu iets van: Sato/Button, Trulli of Alonso, Renault/Bar en Ferrari. Zit ik in de buurt? ;)

:haha: Als ik dat had was jij nu niet nummer 1 van TA geweest :p .
MaGiK54
11 van de 12 tis toch niet normaal meer.

jp
Het leek net of Button in de auto zat te bellen :stongue:
Jappio
quote:
Originally posted by jp
Het leek net of Button in de auto zat te bellen :stongue:

lol weinig handsfree aanwezig
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement