| KosmiK-G8 |
עוד כמה כללים חדשים...
נא להשתדל לא להזכיר לי תמיסבה של ארמין שאני הולך להפסיד
נא להשתדל לא להזכיר לי תמיסבה של ארמין שאני הולך להפסיד
נא להשתדל לא להזכיר לי תמיסבה של ארמין שאני הולך להפסיד
נא להשתדל לא להזכיר לי תמיסבה של ארמין שאני הולך להפסיד
נא להשתדל לא להזכיר לי תמיסבה של ארמין שאני הולך להפסיד
נא להשתדל לא להזכיר לי תמיסבה של ארמין שאני הולך להפסיד
זהו..
מיציתי:( |
|
|