return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
הכללים הלא פורמליים של ILTA (pg. 2)
View this Thread in Original format
Viber
לא לומר משהו בסיגנון:

"אחים אני מת על טראנסים והאוסים אני מוריד מקאזה ומסולסיק מאיפה אתם
מורידים?"

או

"מועדון העמה מציג:
הפקה מדהימה עם רועי סילבר בואו בהמוינכם למסיבה הכי טובה בכול רחוב הגחלילית בירושלים!!!!!!!
תתקשרו אלי בשביל לדעת איך לשלם!!!"

:haha:
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Viber

"מועדון העמה מציג:
הפקה מדהימה עם רועי סילבר בואו בהמוינכם למסיבה הכי טובה בכול רחוב הגחלילית בירושלים!!!!!!!
תתקשרו אלי בשביל לדעת איך לשלם!!!"

:haha:




חחחחחחחחחחח
אהבתי רצחחחחחחחחחחחחחחחח
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
חחחחחחחחחחח
אהבתי רצחחחחחחחחחחחחחחחח



מממממממ....
אז זה ההומור שמבדר אותך...
לאט לאט אני קולט את הטעם שלך...
יש לי מטרה!
עוד חודש אתה תצחק ממשהו שאני יכתוב
אתה אפילו לא תשים לב
אבל זה יקרה לאט ובשקט...
arik
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מממממממ....
אז זה ההומור שמבדר אותך...
לאט לאט אני קולט את הטעם שלך...
יש לי מטרה!
עוד חודש אתה תצחק ממשהו שאני יכתוב
אתה אפילו לא תשים לב
אבל זה יקרה לאט ובשקט...

למה אתה כל כך מנסה להצחיק את גיל
?

בוא תנסה להצחיק אותי אני קצת בבאסה
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by arik
למה אתה כל כך מנסה להצחיק את גיל
?

בוא תנסה להצחיק אותי אני קצת בבאסה


תשובה לשאלה הראשונה - אני אוהב שמאתגרים אותי

מממ למה אתה בבאסה..?
תאמת אני יותר מצחיק ויזואלית:)
arik
לי יש מבט מצחיק אני יודע להסתכל לאנשים בעינים
והם מתפקעים

חוץ מה אני
לא מצחיק בכלל
:)

וגיל דוקא צוחק מהר
יש לו חייכת נפוצה כמו שאומרים

כל היום מול המחשב מוציא צלילים ומחייך
שר לו שיר חמודים:)
DjChook
אני מאז שאריק החליט שבנות לא מתחילות איתו בפרנויה בגללי (אין לי מושג מאיפה הוא הביא את היציאה הזאת כן... הסיבה היחידה יכולה להיות שהן פשוט לוקחות אותי לריקוד צמוד)
אז אני תופס ממנו פחות גבר גבר ;)

סתם זו הייתה אנקדוטה קטנה .... בכל מקרה, מוש למה ההודעה הראשונה שלך במקום
"חזרתי חבר'ה"
היא
"גיל לא נחמד"

זה לא אמור לעבוד ככה

יאלה צבא
m0sh
כי אני לא חוזר
וגיל לא נחמד

הבנת את היגיון?
יום טוב שיהיה לכם
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by m0sh
כי אני לא חוזר
וגיל לא נחמד

הבנת את היגיון?
יום טוב שיהיה לכם



זה מוזר כיא תה עוזב בגלל משהו שהופך אותך לטראנס אדיקט אמיתי....
:rolleyes:
Segev
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
זה מוזר כיא תה עוזב בגלל משהו שהופך אותך לטראנס אדיקט אמיתי....
:rolleyes:


הוא לא מבין ניראה לי על מה אתה מדבר

KosmiK-G8
ראסמי נו טוב...
שמתם לב שבאותו יום שפרסמתי תטרד הזה שמענו גם ממורן וגם ממוש.??

צירוף מקרים?

i dont think so...
:)
אני מביא מזל
DjChook
אילן אתה מספר אחד :)

מה היינו עושים בלעדיך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement