|
הכללים הלא פורמליים של ILTA (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
כי הוא מת..?!?! |
המ"מ שלכם מהטירונות מת?!?!
זין...
מצטער לשמוע דוד |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
המ"מ שלכם מהטירונות מת?!?!
זין...
מצטער לשמוע דוד |
חחחח פוסט טיפוסי לי...
הייתי רושם בדיוק אותו דבר אם זה סיפור של מישהו אחר
:) |
|
|
| arik |
איך הגענו לאנשים מתים
מכללים לא פורמלים
?
אם יש טרד אחד בכל הפורום הזה שמתייחס לכותרת זה רק
TUNES
ומזל שלא צריך לדבר שם כי אז גם הוא היה נדפק |
|
|
| DjChook |
אפילו ה
MEET
לא ממש מסביר :) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ולעודד אסור לחלוב פרות...
|
?דהיינו, שאני אמצא מטרות אחרות? ... איפה גרים ההורים אמרת
-למורן אסור לשכוח לקחת את הכדורים שלו בשעות שבע בבוקר, שתיים בצהריים , ולפני השינה בשלוש וחצי בלילה
נ.ב. בואו לא נהפוך את זה לט'רד
Bashing |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by oDrori
נ.ב. בואו לא נהפוך את זה לט'רד
Bashing |
שזה.?
בטח איזה סלנג של קיבוצניקים:) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by arik
איך הגענו לאנשים מתים
מכללים לא פורמלים
?
אם יש טרד אחד בכל הפורום הזה שמתייחס לכותרת זה רק
TUNES
ומזל שלא צריך לדבר שם כי אז גם הוא היה נדפק |
חחחח
בגלל אנשים כמונו אריק:) |
|
|
| Hell_Copter |
בקיצור אתם חייבים להסכים איתי ש
מוזר... הנוער של היום!! :wtf:
ועודד...
אסור לך לחלוב פרות כי אין לכם יותר פרות בגעש ואם תחלוב פרות בקיבוץ אחר זה כמו בגידה! |
|
|
| KosmiK-G8 |
אני רוצה להוסיף עוד כמה כללים שהיה יפה אם היו שומרים עליהם בעבר
למורן אסור ללכת יחף בשום מקום
אסור בתכלית האיסור להביא את רועי במגע עם אוכל אחרי 3 לפנות בוקר אלא אם כן הוא כבר התעורר ליום חדש
אסור לתת לאריק להסתובב חופשי בשעות מאוחרות בפורומים
חל איסור מוחלט להשאיר אותי ואת אריק לבד בפורום - ראו הוזהרתם ההשלכות עלולות להיות הרסניות
אסור לרועי פלינר לתקלט מוזיקה חדשה ולא מסחרית (טוב זה לא אנחנו הטלנו עליו תאיסור אבל הוא סלייב כזה אפשר להגיד לו משרוצים והוא יעשה - אריק לטיפולך:eyespop: )
אההה וסתם משהו מעניין
דברתי עכשיו ארוכות עם סוואמפר
מסתבר שהמידע שהפורום הזה מכיל לגבי פוסטים של כל אחד הוא מדהים
ככה אמרתי לו סתם ככה שיבדוק לי כמה פוסטים יש לרועי שהם לא ספאמים לא הודעות כפולות ולא ליימים
אז מזל טוב רועי
לפני 3 ימים הגעת ל-100
רוצה טרד מיוחד?
הוא אמר גם שיהיו עוד מעט פרטים חדשים שכל אחד יצטרך להוסיף על עצמו
כמה סעיפים מעניינים בנושא
male/female - חוששני שאריק לא יוכל לעדכן את הסעיף הזה
where do you like to go out - ממממ אני חושב שרועי יכתוב כאן
well there is one word in that question i didnt understand
"go out" ill go check that on the dictionary
what is your favourite colour and why
....
עודד יכתוב כאן - לבן זה מזכיר לי את הפרות שפעם חלבתי...
אריק יכתוב כאן - לבן זה מזכיר לי את הפר שאני חולב
קשה לשכוח תטעם של אחרי...
רועי יכתוב כאן ירוק - כי הוא חי בסרט שזה צבע יפה לכומתה
אלעד יסכים איתו כי הוא באותו הסרט
קיפר יתחיל לכתוב סוגי מכוניות וכל אוטו והצבע שהוא חושב שהכי מתאים לו
מארק לא יגיב לטרד הזה... כי לא מופיעה בו אחת ממילות הקסם "מסיבה" "נקסט הפקות" או כל אחד מתקליטני העל שמציפים לעתים את ארצנו
גיל שוורץ יכתוב ורוד
כי זה הצבע שהוא רואה הכי הרבה איפה שהוא מתקלט..
קובי יכתוב אדום...
נו באמת redmark:)
יובל יכתוב אדום כי קובי חבר שלו
שחר לא יכתוב
מסיבה מסוימת הוא יחטוף עצבים ישבור תמקלדת ולא יכנס לפורום חודש - סתם
תחושת בטן ולא היה לי מה לכתוב:)
סטיבי יכתוב 592 שורות שיסתובבו סביב התשובה אבל הוא לא בדיוק יתן אחת כזאת...
ומורן יכתוב
"אילן יא בן זונה נמאס כבר מהספאמים של חלאס
אתה הורס תטרד"
משהו כזה...
ו...זהו
כל השאר תעלומה:) |
|
|
| DjChook |
אילן פוסט חמוד
רק קצת חבל שלא הזכרת אותי :( |
|
|
| KrazyDJs |
זהו..
מה אני אכתוב ? :wtf: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
אילן פוסט חמוד
רק קצת חבל שלא הזכרת אותי :( |
-"-
:confused: :confused: |
|
|
|
|