| Hell_Copter |
היו פה כמה יציאות משעשעות ביותר... אהבתי
בכל אופן...
אהבתי בהחלט את הקטע של זה עם כן המוד, לא המוד
ואתם לא תפנו אליי, אני יפנה אליכם!! :whip: :whip: :whip:
חחחחחחחחחח
בכל אופן...
רק שתהיו בעניין ולא תכניסו לעצמכם רעיונות לראש...
לא רק שחן הוא ת.פ שלי... אני גם יכול לחזור להיות מוד ברגע שיהיה לי זמן...
אז הש פאפיס כולם! :)
אלה היו קצת מילים כדורבנות למקרה שמישהו שכח אותי ;)
יש להתייחס למילים אלה בחוסר רצינות מוחלט... או שאולי לא?!
רק נסו אותי@#$^ :clown: |
|
|