return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
הכללים הלא פורמליים של ILTA (pg. 5)
View this Thread in Original format
Ariels
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
לא נמאס לך אה...
חוליגן קטן :)

אף פעם
Shahar
אריאלללללללל לאן נעלמת אחיייייי?????????? ספר הכל
warpedd_
אריאללללל
המפתחות שלך עדיין אצלי באוטו
חחחחחחחח
Ariels
quote:
Originally posted by warpedd_
אריאללללל
המפתחות שלך עדיין אצלי באוטו
חחחחחחחח


תחזיר אותן יא בן זונה
Shahar
איפה היית כל הזמן הזה?
ראסמי זה מעניין נו תגיד
Ariels
עבדתי במסגריה של אבא שלי
[ועכשיו עובד בטורנדו [ענק המזגנים
Shahar
quote:
Originally posted by Ariels
עבדתי במסגריה של אבא שלי
[ועכשיו עובד בטורנדו [ענק המזגנים


זה עד כדי כך גרם לך לא להיות פה?!
בהצלחה בכל מקרה!
Hell_Copter
היו פה כמה יציאות משעשעות ביותר... אהבתי

בכל אופן...
אהבתי בהחלט את הקטע של זה עם כן המוד, לא המוד
ואתם לא תפנו אליי, אני יפנה אליכם!! :whip: :whip: :whip:
חחחחחחחחחח

בכל אופן...
רק שתהיו בעניין ולא תכניסו לעצמכם רעיונות לראש...
לא רק שחן הוא ת.פ שלי... אני גם יכול לחזור להיות מוד ברגע שיהיה לי זמן...
אז הש פאפיס כולם! :)





אלה היו קצת מילים כדורבנות למקרה שמישהו שכח אותי ;)
יש להתייחס למילים אלה בחוסר רצינות מוחלט... או שאולי לא?!
רק נסו אותי@#$^ :clown:
KosmiK-G8
שוב נחת עלי השעמום...
אז יש שתי אפשרויות
טרד חדש
או להחיות טרד טיפ טיפה ישן
אז בחרתי באפשרות מספר שתיים..





quote:
Originally posted by Hell_Copter

בכל אופן...
רק שתהיו בעניין ולא תכניסו לעצמכם רעיונות לראש...
לא רק שחן הוא ת.פ שלי... אני גם יכול לחזור להיות מוד ברגע שיהיה לי זמן...
אז הש פאפיס כולם! :)





אלה היו קצת מילים כדורבנות למקרה שמישהו שכח אותי ;)
יש להתייחס למילים אלה בחוסר רצינות מוחלט... או שאולי לא?!
רק נסו אותי@#$^ :clown:



וואווו לרגע פחדתי שתסגור תטרד...
אבל אז נזכרתי..
שאתה לא יכול!!!
כמה כואב..:wtf:

דרך אגב אני שוקל לפתוח טרד שרק אנשים דפוקים לאללה בראש יוכלו לכתוב בו פוסטים ולכל האחרים זה יהיה טרד סגור

קיצר אריאל אני מקווה שתהיה פעיל שם שאני לא יהיה לבד


ומישהו מוכן להסביר לי מתי כבר נראה את השם גיל שוורץ ביחד עם שם של קבוצת שחרור באותה השורה????

הדבר שנראה לי הכי מוזר פה בפורום זה שהבן אדם שהכי מטורף פה על מכוניות (ע"ע קיפר) ינהג באחת בעוד שנתיים... במקרה הטוב!!!

ומורן סוף סוף חזר לפורום
ברוך שובך מורן
אני מבין שכבר אין חברה אהה?

אריק שכחתי להגיד לך שיו הפנר התקשר אלי היום
ושאל איך משיגים אותך
השמועות מדברות על סרט גייז באורך מלא... קפוץ על ההזדמנות אחי

את הסרט דרך אגב יממן גיל - בלו דראגון כסף לא חסר לו...

מעניין באמת איך מארק פלדמן - סרן בצה"ל מוצא כסף וזמן לצאת לחו"ל במהלך הצבא....אתה לא צריך להמציא אישורים בשביל זה.?

ועכשיו זמן לג. יפית
חייל הולך 54 קילומטר ברגל בשביל כומתה
רועי
היית בא נותן לי מציצה שתיים אחי הייתי מארגן לך גם מדים חדשים ואפוד קרמי
זה כדאי!

טלטול ומיכאל העתודאים שלנו....
מממ
יש לי רק משהו אחד לשאול אותכם באיזה שנה אתם משתחררים.?
2014..?
קשה...קשה...
אפילו קיפר ואליאור ישתחררו לפניכם

מארק לפני שאתה צוחק על המשפט האחרון אני רק רוצה להזכיר שאני בפז"ם שלך כבר מזמן הייתי אזרח...

דרך אגב רציתי לברר על איזה משתיק אצבעות איכותי.... משהו שיוכל למנוע מאנשים כמוני לכתוב בפורום מעבר לשעות מסוימות. כשדוחפים לי זין לפה אני שותק... מה אפשר לדחוף לי ליד?


ולכל הפורום
קחו את הטרד הזה בצחוק
אם לא תקחו אותו ככה כנראה שאני צריך שומר ראש...
KrazyDJs
ישששש :crazy:
הוא הזכיר אותי :haha: :tongue2

Vortex_SA
אותי הוא לא הזכיר
im the mystery man :)
Flotser
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
טלטול ומיכאל העתודאים שלנו....
מממ
יש לי רק משהו אחד לשאול אותכם באיזה שנה אתם משתחררים.?
2014..?
קשה...קשה...
אפילו קיפר ואליאור ישתחררו לפניכם


אני כנראה ב 2012
:p
אההההההההההההההההההההההה
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
לא חשבתי על זה ככה אף פעם
:( :eyespop: :eyespop: :eyespop:

חפיף....

ואילן יקקי דיברתי עם טלטול בכיף אפשר להיפגש שלושינו עכשיו !
:crazy:
כמובן בנוסף כל מי שיכול לבוא לאזור של אוניברסיטת תל-אביב יבורך
:wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement