| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
טוב אז ככה עודד יכול רק עד תשע ואז הוא בספא שלו
ויכול שוב מ11
השאלה מה עדיף ?
עודד גם רוצה אסא אגב !
תחשוב שעד שנגיע אליו יהיה בטח שבע ארבעים אבל אולי הוא יוכל
לדחות את הענין שלו ל9 וחצי
טוב אחי תרים טלפון אני מחכה למה אנחנו גולשים פה מהנושא
:) |
אז אני מכניס פה עוד כלל
חובה לקבוע פגישת משולש כל פעם שיש אפשרות שכל חברי המשולש בבית מעל 3-4 ימים
עכשיו קשור לנושא או לא? ;) |
|
|