|
הכללים הלא פורמליים של ILTA (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אלונה כפרה... תרגיעי
עכשיו אין פה את רועי להטבות מודיות ;)
חח סתם מה קורה מאמי, איך בצבא
איפה את בסוף |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Tarantula
לאיזה מצב הגענו... אפילו את השם שלי לא זוכרים:eyespop: |
אין קרדיט על זה שזכרתי..?
חותץ מזה מותק אף פעם לא יצא לי לדבר איתך
יש הכרבה חברה בפורום שלא דברתי איתם אישית אז אני לא בדיוק יודע את שמם... |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
והשוס הגדול שנבחר להודעה המצחיקה של החודש...
אריאל!!!!
:)
איזה פוסט קורע!!! |
!!!!!! מה פוסט... אבל לא כתבתי כלום |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by m0sh
חחחחחחחח
לדעתי בשבילכם אתם צריכים לתת איסור לגיל שוורץ לדבר
הילד הכי פחות נחמד שהכרתי בחיים שלי
והוא עוד אורמ שלי יש אישיות מגעילה
חחחחחחח |
עכשיו רק חסר אודי שיגיד לגיל כמה הוא מזוייף
חחחחח...... נוסטלגיה |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Ariels
!!!!!! מה פוסט... אבל לא כתבתי כלום |
מממ אתה יודע מה אומרים שתמונה אחת שווה...:)
אחי עד היום נצור בזכרוני המשפט שלך אחרי שאתה וחברה שלך נפרדתם
"אומרים לי יש הרבה דגים בים
אבל מי רוצה לזיין דגים?"
R-E-S-P-E-C-T
המשפט של הפורום |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
אלונה כפרה... תרגיעי
עכשיו אין פה את רועי להטבות מודיות ;)
חח סתם מה קורה מאמי, איך בצבא
איפה את בסוף |
תראו את הצעיר מת הזה, רק נהיה מוד וכבר שכח את החברים שלו....
איפה אני, חיל הים, חיפה, מש"קית מודיעין, ג'ובניקית כמו שצריך, כל יום בבית
נמצאת במקום חבל על הזמן
ומלא מלא חובלים יפיופים עם תחת מוצק מקיפים אותי:D :D |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | | Originally posted by Tarantula ומלא מלא חובלים יפיופים עם תחת מוצק מקיפים אותי:D :D |
חשבתי שרועי בנח"ל..:rolleyes: |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by Tarantula
תראו את הצעיר מת הזה, רק נהיה מוד וכבר שכח את החברים שלו....
איפה אני, חיל הים, חיפה, מש"קית מודיעין, ג'ובניקית כמו שצריך, כל יום בבית
נמצאת במקום חבל על הזמן
ומלא מלא חובלים יפיופים עם תחת מוצק מקיפים אותי:D :D |
עם כל יום בבית אז למה לא רואים אותך פה? |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אין קרדיט על זה שזכרתי..?
חותץ מזה מותק אף פעם לא יצא לי לדבר איתך
יש הכרבה חברה בפורום שלא דברתי איתם אישית אז אני לא בדיוק יודע את שמם... |
על מה אתה מדבר, אני זה לא חברה...:disbelief
| quote: | Originally posted by Segev
עם כל יום בבית אז למה לא רואים אותך פה? |
כי ניסיתי למצוא חיים...
לא הלך אז חזרתי:o |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Ariels
עכשיו רק חסר אודי שיגיד לגיל כמה הוא מזוייף
חחחחח...... נוסטלגיה |
לא נמאס לך אה...
חוליגן קטן :) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | לא הלך אז חזרתי כי ניסיתי למצוא חיים... |
מעליב..... |
|
|
| DjChook |
חחח אלונה יפה אני שמח שהסתדרת
יש לי חבר שיגיע תוך איזה חודש חודשיים
טוב יש מק22 ביי |
|
|
|
|