|
הכללים הלא פורמליים של ILTA (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
| חחחחחחחחחחחחחחחח רק חבל שהאוזניות לא עובדות |
|
|
| princess cc |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
| quote: | | לגרוש בשם מוטי מרמת גן דרושה חובבת מסיבות טבעית שתבלה איתו את ימי שישי - עדיפות לבלייניות של נקסט |
יוווווווו תרגיע! אל תכניס לו רעיונות כאלה לראש!
אגב אילן שמתי לב שהפעם לא ציינת ת'סוכנות של אלי וגיל...
קצת מוזר הייתי אומרת...
ביחוד לאור העובדה שההזמנות למסיבה שלהם כיכבו בכל
מקום אפשרי אתמול...
| quote: | | חחחחחחחחחחחחחחחח רק חבל שהאוזניות לא עובדות |
נו... ובאמת חשבת שיזרוק משו שעובד?
קמצנים הבלגים האלה...
אגב אפשר לתקן אותם יו נו...
שווה להשקיע עליהם קצת כסף
:) |
|
|
| Glenn-Holmes |
לחדשות נוספות
שחר בילה לראשונה אתמול במסיבה של נקסט
כאשר ראיינו אותו בסיום המסיבה הוא היה נראה מעט לא מרוצה
שאלנו אותו איך היה והרי התשובות שהוא סיפק לנו
"היה נחמד המוזיקה היתה בסדר גמור אבל אני לא מאמין שיוהן חילן האמיתי יגיע עד לאץ כדי לנגן לנו...לדעתי זה איזה מישהו שדומה לו והביאו אותו לנגן..."
לידיעת קוראינו...
בפעם הבאה שאתם מתכננים לסיים את ערב הבילוי בסקס פרוע בבית בשעות הבוקר...נא לא לשכוח לא להתבלבל בין הויאגרה לכדורי השינה
אילטה נייט 2
הארוע המתוקשר תופס תאוצה
לצד חלוקת הזמנות רבות והעברת השמועות מפה לאוזן הופעלו גם יחצנים שינסו להביא כמה שיותר אנשים למסיבה...
ממקורות יודעי דבר או שניים על הסצינה התל אביביח צפוי להיות הערב הזה הערב המוצלח ביותר מכל ערבי אילטה נייט עד כה!!
גיל ענה בתגובה: " אחרי ההצלחה האדירה בפעם שעברה שהכניסה לקופתנו סכום של 78.60 ש"ח (קובי ויובל חייבים 1.40 ש"ח) אנו מצפים הפעם להכפיל ואולי אף לשלש את ההכנסות! " |
|
|
| Flotser |
חחחחחחחחחחחחחח
:p :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| princess cc |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחת
חזק! |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by princess cc
נו... ובאמת חשבת שיזרוק משו שעובד?
קמצנים הבלגים האלה...
אגב אפשר לתקן אותם יו נו...
שווה להשקיע עליהם קצת כסף
:) |
יא אבלה מה נראה לך הוא זרק אותם סתם ?
הלך שם איזה משהו כשהקופיף משך לי את הכבל מהיד |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Scorchio
יא אבלה מה נראה לך הוא זרק אותם סתם ?
הלך שם איזה משהו כשהקופיף משך לי את הכבל מהיד |
אהבלה אחותך הצולעת!
דונט יו אהבלה און מי שומע????????:whip: :whip:
לאאאאאאאאאאאא אתה חכם,
הוא יזרוק לך אוזניות ששוות 1200 ש"ח סתם כי בא לו
אה כן... ואני משערת שהוא גם עושה את זה בכל מסיבה
שהוא מנגן...
בטח יש לו הסדר כזה עם סוני, הם נותנים לו, הוא זורק,
אתם הולכים מכות...
יאללה בלאגן!
נראה לך????????????????????????????????????????????? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by princess cc
אהבלה אחותך הצולעת!
דונט יו אהבלה און מי שומע????????:whip: :whip:
לאאאאאאאאאאאא אתה חכם,
הוא יזרוק לך אוזניות ששוות 1200 ש"ח סתם כי בא לו
אה כן... ואני משערת שהוא גם עושה את זה בכל מסיבה
שהוא מנגן...
בטח יש לו הסדר כזה עם סוני, הם נותנים לו, הוא זורק,
אתם הולכים מכות...
יאללה בלאגן!
נראה לך????????????????????????????????????????????? |
לא אבל אולי לך יש הסדר עם סוני להכניס את השם של החברה באמצע דיון שעוסק בזריקת אוזניות של טכניקס בכלל..:rolleyes:
אבל אנחנו אוהבים אותך:tongue2 |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא אבל אולי לך יש הסדר עם סוני להכניס את השם של החברה באמצע דיון שעוסק בזריקת אוזניות של טכניקס בכלל..:rolleyes:
אבל אנחנו אוהבים אותך:tongue2 |
אופס... |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by princess cc
אהבלה אחותך הצולעת!
דונט יו אהבלה און מי שומע????????:whip: :whip:
לאאאאאאאאאאאא אתה חכם,
הוא יזרוק לך אוזניות ששוות 1200 ש"ח סתם כי בא לו
אה כן... ואני משערת שהוא גם עושה את זה בכל מסיבה
שהוא מנגן...
בטח יש לו הסדר כזה עם סוני, הם נותנים לו, הוא זורק,
אתם הולכים מכות...
יאללה בלאגן!
נראה לך????????????????????????????????????????????? |
תגידי מה את שפויה?
לא ראית שהוא ניתק אותם מהמיקסר וזרק?
הוא עבד איתם כל הערב ישרוטה
אגב לקחתי אותם לטכנאי ומתקנים לי אותם \
הם עובדות |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחחחחחחח אילן זה היה אחד החזקים
תעזבו אותו בשקט, סתם קנאים |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Scorchio
תגידי מה את שפויה?
לא ראית שהוא ניתק אותם מהמיקסר וזרק?
הוא עבד איתם כל הערב ישרוטה
אגב לקחתי אותם לטכנאי ומתקנים לי אותם \
הם עובדות |
איך ראיתי???????
הייתי כבר בבית שכחת?
בדיוק אכלתי קוסקוס של אמא:) |
|
|
|
|