|
הכללים הלא פורמליים של ILTA (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני כנראה ב 2012
:p
אההההההההההההההההההההההה
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
לא חשבתי על זה ככה אף פעם
:( :eyespop: :eyespop: :eyespop:
חפיף....
ואילן יקקי דיברתי עם טלטול בכיף אפשר להיפגש שלושינו עכשיו !
:crazy:
כמובן בנוסף כל מי שיכול לבוא לאזור של אוניברסיטת תל-אביב יבורך
:wtf: |
חבל שיש חופש...
אני יחזור לעבוד רק יום רביעי... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | מארק לפני שאתה צוחק על המשפט האחרון אני רק רוצה להזכיר שאני בפז"ם שלך כבר מזמן הייתי אזרח |
אח שלי, הכל מתוך בחירה חופשית... ובגלל זה דפקו לי חג !! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אח שלי, הכל מתוך בחירה חופשית... ובגלל זה דפקו לי חג !! |
לא יודע...
באמת לא משתלב לי בן אדם כמוני שגם אוהב תצבא...
נשמע לי מוזר ותמוה |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | [i][b]And Now Live From Ramle Its A Brand New Post From The Master ilan -/-][i][b] KosmiK-G8
הכי טוב שעוד מישהו גם יפרסם איזה כללים מצחיקים של הפורום
|
|
|
|
| luckystrike |
צ'יקיטיטוס !!!
אילן כל הכבוד
כולי גאווה וחדווה על הט'רד ...
אסור לשחק כדורגל עם האמפולה של אריאל.
לצח אסור להגיד שאריאל סוס ביריון
לחן אסור להגיד שאריאל חתיך
ולעודד אסור לחלוב פרות...
חג שמח ומאריצה לכולם! |
|
|
| DjChook |
| זה לא אני הייתי, זה הבן דוד !!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה לא אני הייתי, זה הבן דוד !!! |
המממממ
ייבדק הנושא עם גורמים הנוגעים בדבר !
ועוד משהוא
לאריק אסור להתחיל עם מכוערות
לרועי אסור לסגור ט'רדים(לא רלוונטי אבל בכל זאת
ולאילן אסור ללטף תחת של בנים
חאלאס אילן זה מגעיל באימא שלי |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ולאילן אסור ללטף תחת של בנים
חאלאס אילן זה מגעיל באימא שלי |
זה באמת מגעיל שנגעתי בתחת שלה איכססס...
תמסור לה שאני לא יגיע לסדר...
אהה ועוד משהו מורן
מה זה קטע חדש המורדים.?
צא מזה אתה ילד מגודל בן 21
אם אתה לא מאמין תיקח מראה בגובה של מגדלי התאומים ז"ל ותראה שכבר גדלת!!!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
זה באמת מגעיל שנגעתי בתחת שלה איכססס...
תמסור לה שאני לא יגיע לסדר...
אהה ועוד משהו מורן
מה זה קטע חדש המורדים.?
צא מזה אתה ילד מגודל בן 21
אם אתה לא מאמין תיקח מראה בגובה של מגדלי התאומים ז"ל ותראה שכבר גדלת!!!!! |
קולוצ'י לך ולבני משפחתך!
ואילן שאני לא יפתח את הפה ויספר על המ"מ בטירונות שתפס אותך
באוהל עושה ביד יא נצנצן
ויש עוד... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קולוצ'י לך ולבני משפחתך!
ואילן שאני לא יפתח את הפה ויספר על המ"מ בטירונות שתפס אותך
באוהל עושה ביד יא נצנצן
ויש עוד... |
מה????
זה לא אני
אולי רפפורט
ממש לא אני!!!!!
בדוק זה רפפורט
חוץ מזה אתה יודע טוב מאוד שלא הצלחתי לעשות ביד בטירונות
ועשיתי רק במקלחות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קולוצ'י לך ולבני משפחתך!
ואילן שאני לא יפתח את הפה ויספר על המ"מ בטירונות שתפס אותך
באוהל עושה ביד יא נצנצן
ויש עוד... |
כל הפואנטה בסיפור הוא שאילן עשה ביד באוהל לא?
אז למה שתספר לנו על המ"מ שתפס אותו? :wtf: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כל הפואנטה בסיפור הוא שאילן עשה ביד באוהל לא?
אז למה שתספר לנו על המ"מ שתפס אותו? :wtf: |
כי הוא מת..?!?! |
|
|
|
|