| Glenn-Holmes |
יום שישי שלחנו את כתינו הנאמנים אל שטח מועדון הקו מילניום שיידלו לנו כתבות מרתקות
והנה השלל שחזרנו עימו
רועי האיש והספאם נצפה מבלה ונהנה מהמוזיקה
בין לבין הוא מצא תחום עיסוק חדש
ככה שלכל בנות הפורום (טוב אין כאלה) קיצר כל משמכיר כאן אישה שנקרעה לה החזיה נא לפנות לרועי שמבצע תיקוני חזיות במחיר סמלי
אהה הרגע נזכרתי שיש בת אחת בפורום - אבל היא מבוגרת אז זה לא נחשב
ראובן אחד מהסייברים מביאי בשורת האור אל המועדונים נצפה נוטש את חברתו לטובת הפרעה לכל באי המסיבה על ידי סינוור בלתי פוסק נון סטופ
כמו כן הוא הטריד את מנוחת השומרים החביבים שבמקום להתעסק בלגרד את הביצים שלהם לשם שינוי היו צריכים לעשות משהו
כתבינו מוסר שהשומרים בתוך המועדון החלו להיות מועסקים רק מאז שהסייברים מגיעים למסיבות של נקסט
משמוכיח שגם חבורה של דלוקים יכולה לתרום לצמיחה במשק וליצירת מקומות עבודה
נשאלת השאלה
אם חבורת דלוקים יוצרת מקומות עבודה
מדוע חבורת דפוקים (ע"ע הממשלה) לא מצליחה?
וירון המנהיג הבלתי רשמי והבלתי מעורער של החבורה מביאת בשורת האור נותר פיכח כל הערב כתבנו שאל אותו הכיצד הדבר שהוא אינו שותה והרי התשובה שהוא קיבל : "אח שלי אחרי ההסנפה השלישית שכחתי מתחת לאיזה גלגל של האוטו שמתי את האבסנט"
בקשה של אחד הבליינים:
לכבוד אייל במיוחד מתכוונים לארגן בנקסט ערב מיוחד שיכלול סט בק טו בק של די גיי בוגי בן ורונן לביא...עדכונים נוספים בהמשך השבוע...הנחות בכניסה לבעלי איי קיו נמוך מ-40
ולמאובחני תסמונת דאון
כמו כן לקוחות "אברבאנל" יזכו לשתייה חינם (בתוספת כדור הרגעה) ולקוחות "שלוותא" יזכו להיות הסייברים במסיבה הזו כאשר הם יקבלו כמה
קילו-ואט חשמל במקרה הצורך
וחזרה לאייטם מההתחלה
ראובן נטש את חברתו שמצידה חיפשה מישהו שילמד אותה לרקוד את המוזיקה הספציפית שנוגנה...לרוע מזלה לימד אותה מר רגליים שמאליות צח נעים מאוד
ראובן עם חברה שלך תתפתח לרקדנית גרועה תדע את מי להאשים
ועוד על צח...
למערכת שלנו הגיעו התמונות מהמסיבה ונראה היה שצח צולם מספר הפעמים הרב ביותר עם מייק
יצאנו לשאול את השאלה המתבקשת מכל..האם מייק ביקש להצטלם עם די סקטש הידוע
את התשובה שקיבלנו ממייק נשמור במערכת מפאת כבודו של צח היקר לנו מאוד
ואלי וגיל החליטו לפתוח חנות צילום שתקרא כמובן -
ILPA - Israeli Pictures Addict
במקביל הם מתכוונים להמשיך בפרויקט המשגשג שלהם של סוכנות הדי גיים
מקור בכיר מוסר לנו שבקרוב אמורות להפרד דרכיהם של השניים שהבינו שבמקום שבו שוכנים שתי דרקונים יש סכנה חמורה שתיווצר שריפה
וכעת למדור מציאות
משמצא חתיכת לחי זרוקה על רצפת הקו מילניום מתבקש להחזירה בדחיפות לכותב שורות אלה. אין צורך להזכיר שיש לחתיכת לחי זו ערך סנטימנטלי שלא
ישוער עבורי ואינני רואה את חיי ממשיכים בלעדיה
יאללה חברים המשך שבוע מהנה אני חושב שהריוויו הלא שגרתי הזה הוציא לאוויר העולם שוב את הצד המטורף יותר שלי (אותו צד שגם מתבטא על החולצות שלי)
אז תעשו חיים תצחקו
ואם לא צחקתם
תפנו את התלונה למספר טלפון 068-8888801
תמיד יש מישהו שמקשיב (עופר נמרודי.?) לילה טוב:tongue2 |
|
|