| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
סטיגמה מזה מפגרת..
לי יש עגיל בגבה
אני לא ערס, לא ערס צעצוע, ולא רוצה להיות ערס או מנסה להיות אחד כזה.
לחברה שלי יש עגיל בלשון - היא לא פרחה, לא ערסית ולא כלום...
יש לי חבר שיש לו שרשרת...
הוא לא ערס ולא כלום...
זה סתם סטיגמה מטומטמת |
סטיגה סטיגמה אבל נכונה ב90 אחוז מהמקרים
אולי אתה לא לגמרי ערס אבל יש בך או בחבר הזה שלך משהו מזה אם אתם הולכים עם שרשראות עגילים וכאלה
גם כשאני ומברים שלי היינו יענו ערסים לפני איזה שנתיים אז גם היינו הולכים ככה ועובדה שעכשיו אנחנו בלי כל הזבל הזה אז תאמין לי שאני יודע על מה אני מדבר גם מניסיון אישי וגם מהאנשים שאני מכיר
כנראה קשה לך להודות בזה כי אתה בעצמך כזה או חלקית כזה
אני לא מדבר על להיות ערס כבד שמתחיל קרבות יריות אלא סתם כל מיני התנהגויות אופיניות של ערסים וכדומה |
|
|