|
הכללים הלא פורמליים של ILTA (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| yaman |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
חחחח אתם רציניים בקשר לתחרות הזאת?
ואם כן,שחן יבחר מה שבראש שלו |
שחושבים על זה לא מעניין לי ת'ביצה השמאלית מי יהיה המוד |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
חחחח אתם רציניים בקשר לתחרות הזאת?
ואם כן,שחן יבחר מה שבראש שלו |
לדעתי אתה צריך להיות מוד |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by yaman
אני עדיף שרונן יהיה המוד |
תראו איזה כוח זה שוחד! :cool: |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by eXeTik
תראו איזה כוח זה שוחד! :cool: |
שוחד??????? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by yaman
שוחד??????? |
ניסיתי להיות משעשע, לא הלך... עזוב |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by yaman
שחושבים על זה לא מעניין לי ת'ביצה השמאלית מי יהיה המוד |
שחושבים על זה לא משנה מי יהיה המוד גם אותו לא בדיוק יעניין מי מבין הביצים שלך תהיה השמאלית...:D |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
שחושבים על זה לא משנה מי יהיה המוד גם אותו לא בדיוק יעניין מי מבין הביצים שלך תהיה השמאלית...:D |
pics or stfu :p |
|
|
| DjChook |
חחחח מיכאל יא שרוט !
בכל מקרה, שוב, נעלבתי
תשמעו תכלס עוד שלוש שבועות נגמר הקורס, אז יהיה לי יותר זמן
חוץ מזה, לכו להזדיין
ודבר שלישי, עדיין אני כפוף לרועי (אבל לא בצורה שאתה כפוף אליו, אילן |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב
אני רוצה לציין שזהו יום היסטורי
חן כתב פה הודעה!!!!
לא יאומן!!!
זה ממש
unbelievable!
תאמינו לי בן אדם מוזר חן...
פעם בשבועיים שלוש יצא לכם לראות אותו על מדי א'
רוב השבוע ובכלל כל החודשים האלה הוא נמצא על מדי ב'
רק אחרי שהוא כמעט מת מרוב שהוא חולה (ועדיין הוא רצה להיות בבסיס ולא איתנו) הוא סוף סוף נזכר לקבל ג'
וכל השבוע שהוא שם הוא מחפש מישהו שהוא יוכל לקבל ממנו גם ז
אתה יודע חן? על פי היהדות הומואים זה ח
עוד מעט תתחיל לבלוע שפיך עם כ
אבל אם זה משאתה רוצה אל תתבייש לך על זה הרי אומרים שאין הביישן ל
חבל שיש לנו מוד שהוא כזה מיתרו-מ
שבמקום להוציא גימלים הולך לצבא כמו איזה ח-נ
שמעתי שפעם אחת הוא ירד למישהו שהשפריץ לו על ה-ע
ופעם אחת ישר לתוך ה-פ
אז אל תחשבו שזה שהוא לא פה הופך אותו ל-צ
לדעתי הוא בכלל סתם ק
:)
שימו לב לשם של חן כמו כתבתי גם למעלה
תקראו את האות ח עם שווא
ואחרי זה את האות נון
מה קבלנו?
חנון
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נון
:haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
טוב
אני רוצה לציין שזהו יום היסטורי
חן כתב פה הודעה!!!!
לא יאומן!!!
זה ממש
unbelievable!
תאמינו לי בן אדם מוזר חן...
פעם בשבועיים שלוש יצא לכם לראות אותו על מדי א'
רוב השבוע ובכלל כל החודשים האלה הוא נמצא על מדי ב'
רק אחרי שהוא כמעט מת מרוב שהוא חולה (ועדיין הוא רצה להיות בבסיס ולא איתנו) הוא סוף סוף נזכר לקבל ג'
וכל השבוע שהוא שם הוא מחפש מישהו שהוא יוכל לקבל ממנו גם ז
אתה יודע חן? על פי היהדות הומואים זה ח
עוד מעט תתחיל לבלוע שפיך עם כ
אבל אם זה משאתה רוצה אל תתבייש לך על זה הרי אומרים שאין הביישן ל
חבל שיש לנו מוד שהוא כזה מיתרו-מ
שבמקום להוציא גימלים הולך לצבא כמו איזה ח-נ
שמעתי שפעם אחת הוא ירד למישהו שהשפריץ לו על ה-ע
ופעם אחת ישר לתוך ה-פ
אז אל תחשבו שזה שהוא לא פה הופך אותו ל-צ
לדעתי הוא בכלל סתם ק
:)
שימו לב לשם של חן כמו כתבתי גם למעלה
תקראו את האות ח עם שווא
ואחרי זה את האות נון
מה קבלנו?
חנון
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נון
:haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: |
איזה יופי אילן
10\10 |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אילן אתה מלך !! פשוט מלך
אחת ההודעות הכי מצחיקות שקראתי
במיוחד על עצמי |
|
|
|
|