|
ID&T Radio gaat andere koers varen
|
View this Thread in Original format
| magrec |
ID&T Radio gaat andere koers varen
Op ID&T Radio zal naast dance en trance binnenkort ook progressieve en alternatieve muziek te horen zijn. Dat zegt directeur Duncan Stutterheim van ID&T in het blad Adformatie. Stutterheim heeft sinds kort zelf de leiding over het radiostation sinds de voormalig radiodirecteur Jos van Mieghem is vertrokken na een verschil van inzicht.
Ook in de programmering gaat ID&T Radio een andere koerst varen. In de ochtend maakt dj Dennis Hoebee nu radio en in de middag zal binnenkort ook een nieuwe radio-dj zijn debuut maken. "We zoeken een Giel Beelen-achtige jock voor de uren 18:00 - 20:00 uur", aldus Stutterheum. In de toekomst zal er nog meer gepresenteerd gaan worden.
De wijzigingen moeten voor een hoger marktaandeel gaan zorgen. Het doel van de zender is een marktaandeel van 1 procent na de zomer. In de doelgroep 20/34 jaar wil het station een marktaandeel van 2 tot 3 procent hebben.
Bron fok.nl
:p :haha: |
|
|
| jp |
Het gaat goed met Ay Dee & Tea :rolleyes:
Kunnen ze niet beter de frequentie delen met Kink FM?
Overdag rock, 's avonds dance |
|
|
| SnuggLe |
| Ik las het al ja op andere fora. Waar gaat het heen, waar gaat het heen. Het zal wel weer, niets verbaasd me. |
|
|
| dj_spare |
| andere koers mijn reet... laat ze maar zinken, de etters! |
|
|
| HiGH_NrG |
| Als ze dit gaan doen dan gaan er naar mijn idee nog minder mensen luisteren. Dan kunnen ze op een gegeven moment de zender wel uit de lucht halen... |
|
|
| moogwai |
"het enigste dance station van Nederland". Tja.. waar gaat het weer heen... :conf:
Maar aan de andere kant, zolang ze niet aan Armin's, Ferry's, Marco's (en Gielen af en toe) shows komen hoor je mij verder niet klagen. |
|
|
| Dr Oetker |
| quote: | Originally posted by magrec
Op ID&T Radio zal naast dance en trance binnenkort ook progressieve en alternatieve muziek te horen zijn. Dat zegt directeur Duncan |
Wat meer Drum n Bass op de Nederlandse radio is niet verkeerd maar waarschijnlijk bedoelen ze dat niet met alternatieve muziek... |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by moogwai
"het enigste dance station van Nederland". Tja.. waar gaat het weer heen... :conf:
Maar aan de andere kant, zolang ze niet aan Armin's, Ferry's, Marco's (en Gielen af en toe) shows komen hoor je mij verder niet klagen. |
Inderdaad! Als Armin maar blijft. Toch vind ik het echt ZWAAR verropt dat ID&T dit doet..
Volgende week feestje in de Jaarbeurs Utrecht:
Alternative Energy, met o.a. Alanis Morissette, Metallica en niet te vergeten een live act van Krezip. Headbanguh!!!!!!!!!!
:( :( :( :( :( :( :( :( |
|
|
| MaGiK54 |
| Ze zoeken het maar uit bij ID-T radio, elke week Armin en de rest van de week staatie niet op ID-T, dus zal me niet echt kunnen boeien wat ze draaien daaro. |
|
|
| tijs08 |
Ik vind het niet eens zo'n slecht plan!
Als het alternatieve maar niet een te groot aandeel krijgt.. Niks mis om af en toe wat nieuws of 'vreemds' te horen toch?..
En ik moet zeggen dat ik in de auto altijd Giel Beelen aan heb.. altijd lachen... en wat is er dan leuker om zoon soort programma te hebben en dan tussendoor alleen maar goeie tracks te horen... :rolleyes: |
|
|
| Little Theseus |
Alles liever dan de R&B die ze nu draaien.
En alternatief kan ook heel dancy zijn; audio bully's, prodigy, een beetje kruder & dorfmeister, beetje meer Air, wat oude platen van Rammstein en Feindflug, ik zie het wel zitten! Muziek die ze nu draaien is echt te gh3y voor woorden, een beetje Kandi stijl mag maar ik zit niet te wachten op een mengelmoes van prince, george michael, alcazar, madhouse en R&B!! Dit is geen dance zoals dance bedoeld is!!!
BTW, Punk's not dead! |
|
|
| eieregooie |
| Ach, Fresh is toch leuker :) |
|
|
|
|