|
I.L.T.A portrait (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
מרק - בזלת כבוד!!, הגדוד הכי טוב בנח"ל לדעתי לפחות.
רון - חוצפן!!! אני יכול להיות אבא שלך!!!!
צח אחי אם ת'שים לב 31.5.היה יום שני
לידיעתך חזרתי ביום שני שעבר מהבית, כי ביום ראשון פשוט היה לי פיזור קורסים! אז חתכתי הבייתה אח"כ
ומה אתם מדבירם יצעירים!!!! רק למרק אילן מורן ועוד כמה שאני לא זוכר מותר להגיד את זה!! |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Sniper
מרק - בזלת כבוד!!, הגדוד הכי טוב בנח"ל לדעתי לפחות.
רון - חוצפן!!! אני יכול להיות אבא שלך!!!!
צח אחי אם ת'שים לב 31.5.היה יום שני
לידיעתך חזרתי ביום שני שעבר מהבית, כי ביום ראשון פשוט היה לי פיזור קורסים! אז חתכתי הבייתה אח"כ
ומה אתם מדבירם יצעירים!!!! רק למרק אילן מורן ועוד כמה שאני לא זוכר מותר להגיד את זה!! |
מה הגיוס שלך? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by eXeTik
מה הגיוס שלך? |
אני לא טוען שאני פזמני"ק כולי צעיר מת, אני עוד חודשיים סוגר שנה
לא שזה הרבה, אבל עדיין.. רון וצח התגייסו איזה 4 חודשים אחרי
קצת כבוד!! |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני לא טוען שאני פזמני"ק כולי צעיר מת, אני עוד חודשיים סוגר שנה
לא שזה הרבה, אבל עדיין.. רון וצח התגייסו איזה 4 חודשים אחרי
קצת כבוד!! |
חודשיים- וזה לא משנה את העובדה שהמדים שלך נראים כאילו הם עברו 3 כביסות מינוס מאז שהם היו מקופלים בבקו"ם :p |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
חודשיים- וזה לא משנה את העובדה שהמדים שלך נראים כאילו הם עברו 3 כביסות מינוס מאז שהם היו מקופלים בבקו"ם :p |
זה כי אני רוב הזמן על ב'...:]
וגם איך שכחת הרי היית בבקום לא מזמן..
נותנים 3 זוגות מדים.. |
|
|
| taltul |
בקשה למוד!!!
למחוק את כל הפוסטים הלא קשורים ולהשאיר אך ורק את האלה שעם תמונות!!!!
|
|
|
| sabi10 |
טוב...הנה שתי תמונות שלי מלפני חודש בערך, בטיול...
אני 1
אני 2
:cool: :cool: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | טוב...הנה שתי תמונות שלי מלפני חודש בערך, בטיול |
היית במסיבה של פרי אוניל ? אתה נראה לי מוכר. |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by taltul
בקשה למוד!!!
למחוק את כל הפוסטים הלא קשורים ולהשאיר אך ורק את האלה שעם תמונות!!!!
|
חחחח נפלת על בננה? אסור לאנשים לדבר אחי? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Rising
חחחח נפלת על בננה? אסור לאנשים לדבר אחי? |
לא קשור אחי...
הפכנו את הטרד שמיועד לתמונות למזבלה...
אז למה לפתוח טרדים בנושאים ספציפיים בכלל??? אתם יודעי ם מה בוא אז נכתוב על הכל בטרד אחד וזהו...
למה כי אין טעם אחרת - אנשים פותחים טרד בתקווה שידברו בו לעניין - במקרה זה היה צריך לשים תמונות ובסופו של דבר התחילו לדבר סתם על מה שבא להם עד הטרד כבר לא תואם את הכותרת שלו...
נ"ב: אני לא הראשון אגב שמדבר על הבעיה. וזו כן בעיה בעיה של משמעת הייתי קורא לה.אני לא מדבר על הדיקטטורה אבל מצד שני קצת כבוד לאנשים שפותחים טרדים...
אני זוכר יובל גם היה מתלונן לגבי זה...אבל כנראה אף אחד לא מזיז לו כולם בראש שלהם ומדברים על מה שבא להם בכל טרד שנפתח...
והאם המוד קיים עדיין ???
לעתים נראה כאילו הוא לא מבצע את תפקידו - ו"לעתים" הזה כבר הופך לתמיד בזמן האחרון... |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
היית במסיבה של פרי אוניל ? אתה נראה לי מוכר. |
לצערי לא..
הפעם האחרונה שהייתי בדום זה היה שארמין ואן ביורן הופיע..ולא בפארק הירקון :rolleyes:
אבל אני מקווה שיביאו דיג'ים טובים בקיץ ואני אגיע.. |
|
|
|
|