|
I.L.T.A portrait (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
לצורך הבהרה אם מישהו עדיין לא יודע ולא מכיר...
 |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בכל מקום יש ערסים..... השאלה היא המינון. |
צודק!!
ישראל מבורכת בערסים... אבל יש ריכוזים שונים בהתאם לאזור.
וסה"כ, בתור אחת מישוב בדרום... שקט שקט (שלא כמו אזור המרכז)אבל אני מוולה הרבה במרכז..
אני יכולה להגיד לכם שראשון, ת"א, הרצליה ועוד.. הכל דומה...
ולא כזה שונה אחד מהשני
וגם נורא קרוב!
ככה שזה לא ממש משנה...
:toothless
זה אזור המרכז!
ואם אתה רוצה להגיע מראשון לת"א, זה לא סוף העולם! |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by markfeldman
הוא משחק בקבוצת הכדוריד של ראשל"צ וכנראה שהוא גר בראשל"צ.
אגב, בקשר לתמונה, מי שצילם את התמונה הוא מהפורום ? |
אגב
הוא כבר שנה שלא משחק כדוריד
הוא לא מסתדר עם ההנהלה של ראשון
יש לי חבר שמשחק בראשון בבוגרים, היה משחק עם בלסר
אז ככה שיש לי ידע בקשר לקבוצה |
|
|
| KrazyDJs |
אני זה שמרים את הרגל :p
לידי זה חבר שלי...
וזה תמונה מהטיול השנתי אחרי שעלינו על איזה הר במכתש הגדול אני חושב
קוראים לו הסנפיר הגדול
משו כזה ;)
EDIT
וואי אני נראה מפחיד בתמונה :nervous:
דפקתי חיוך של אחד שהרגע לקח אקסטזי
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| ronsh |
אני גאה להציג את התמונות שלי...
הראשונה זה מפסח
השנייה קצת יותר עדכנית..מאתמול במועדון..אני השמאלי כמובן |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
Armin @ park 26.04.2004
אני מנסה לשעשע חחח...ואפילו יש מישהי מאחורה שנקרעת חחח

MAYDAY 2004 TEAM X-TREME
אני משמאל!

וגם פה משמאל.
 |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
וגם פה משמאל.
|
וואלה...
זה זה שהיה בארמין, כולו עם מנורות על הגוף
סטלןןןן
:D |
|
|
| eXeTik |
אני ושתי ידידות שלי ביום הסטודנט

אין כמו עופות עסיסיים על המנגל לעלות את מצב הרוח!

קצת התחנגלות...

מהטיול בארה"ב

בסילבסטר
 |
|
|
| AnthemFreak |
| חחחח יבסונה התמונה של המנגל עשתה אותי רעב |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by TTman
וואלה...
זה זה שהיה בארמין, כולו עם מנורות על הגוף
סטלןןןן
:D |
בואנה נראה לי הוא חי בדום ...כל מסיבה אני רואה אותו בתמונות שמה... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אני ושתי ידידות שלי ביום הסטודנט

|
יאמי...הייתי לוקח את הימנית השחומה....משהו בסט...אוהב כאלה:D
:)...אחי בת כמה היא מאיפה?...לא שאני כזה רציני - סתם מסתקרן
למרות שכל דבר אפשרי:rolleyes: ;) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by taltul
יאמי...הייתי לוקח את הימנית השחומה....משהו בסט...אוהב כאלה:D
:)...אחי בת כמה היא מאיפה?...לא שאני כזה רציני - סתם מסתקרן
למרות שכל דבר אפשרי:rolleyes: ;) |
19 מכפר סבא, יש חבר... |
|
|
|
|