return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
I.L.T.A portrait (pg. 3)
View this Thread in Original format
taltul
לצורך הבהרה אם מישהו עדיין לא יודע ולא מכיר...

LA©
quote:
Originally posted by markfeldman
בכל מקום יש ערסים..... השאלה היא המינון.


צודק!!
ישראל מבורכת בערסים... אבל יש ריכוזים שונים בהתאם לאזור.

וסה"כ, בתור אחת מישוב בדרום... שקט שקט (שלא כמו אזור המרכז)אבל אני מוולה הרבה במרכז..
אני יכולה להגיד לכם שראשון, ת"א, הרצליה ועוד.. הכל דומה...
ולא כזה שונה אחד מהשני
וגם נורא קרוב!
ככה שזה לא ממש משנה...

:toothless

זה אזור המרכז!
ואם אתה רוצה להגיע מראשון לת"א, זה לא סוף העולם!
TTman
quote:
Originally posted by markfeldman
הוא משחק בקבוצת הכדוריד של ראשל"צ וכנראה שהוא גר בראשל"צ.

אגב, בקשר לתמונה, מי שצילם את התמונה הוא מהפורום ?



אגב

הוא כבר שנה שלא משחק כדוריד
הוא לא מסתדר עם ההנהלה של ראשון


יש לי חבר שמשחק בראשון בבוגרים, היה משחק עם בלסר

אז ככה שיש לי ידע בקשר לקבוצה
KrazyDJs


אני זה שמרים את הרגל :p
לידי זה חבר שלי...

וזה תמונה מהטיול השנתי אחרי שעלינו על איזה הר במכתש הגדול אני חושב
קוראים לו הסנפיר הגדול
משו כזה ;)

EDIT
וואי אני נראה מפחיד בתמונה :nervous:
דפקתי חיוך של אחד שהרגע לקח אקסטזי
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
ronsh
אני גאה להציג את התמונות שלי...




הראשונה זה מפסח
השנייה קצת יותר עדכנית..מאתמול במועדון..אני השמאלי כמובן
THE_BLUE_DRAGON
Armin @ park 26.04.2004

אני מנסה לשעשע חחח...ואפילו יש מישהי מאחורה שנקרעת חחח



MAYDAY 2004 TEAM X-TREME

אני משמאל!


וגם פה משמאל.
TTman
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
וגם פה משמאל.


וואלה...


זה זה שהיה בארמין, כולו עם מנורות על הגוף


סטלןןןן
:D
eXeTik
אני ושתי ידידות שלי ביום הסטודנט


אין כמו עופות עסיסיים על המנגל לעלות את מצב הרוח!


קצת התחנגלות...


מהטיול בארה"ב


בסילבסטר
AnthemFreak
חחחח יבסונה התמונה של המנגל עשתה אותי רעב
taltul
quote:
Originally posted by TTman
וואלה...
זה זה שהיה בארמין, כולו עם מנורות על הגוף
סטלןןןן
:D

בואנה נראה לי הוא חי בדום ...כל מסיבה אני רואה אותו בתמונות שמה...

taltul
quote:
Originally posted by eXeTik
אני ושתי ידידות שלי ביום הסטודנט


יאמי...הייתי לוקח את הימנית השחומה....משהו בסט...אוהב כאלה:D

:)...אחי בת כמה היא מאיפה?...לא שאני כזה רציני - סתם מסתקרן

למרות שכל דבר אפשרי:rolleyes: ;)
eXeTik
quote:
Originally posted by taltul
יאמי...הייתי לוקח את הימנית השחומה....משהו בסט...אוהב כאלה:D

:)...אחי בת כמה היא מאיפה?...לא שאני כזה רציני - סתם מסתקרן

למרות שכל דבר אפשרי:rolleyes: ;)


19 מכפר סבא, יש חבר...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement