| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by taltul
...בואנה בלי עין רעה אחי...נראה טוב לגילך
בטח צד כל הזמן... ;) :)
נ''ב: לגבי הפוקימונים אני יודע מה אתם מתכוונים אבל עדיין לא מצליח להבין את הקשר בין שני הדברים...
למה דווקא פוקימון? |
חח ואני חשבתי שזה סלנג שיש רק אצלנו...
גם אצלנו קוראים לכל ה"סטייליסטים" פוקימונים
למה?לדעתי זה בגלל שהיה פעם קטע כזה לאנשים האלה ללכת עם חולצות עם כל מיני הדפסים וציורים מפגרים כאלה מסדרות מצויירות כמו ספיידרמן או מפוקימון
אז נראה לי מאז התחיל העניין של לקרוא ככה לקלאברים(טוב לא קלאברים נו לא יודע איך לקרוא לזה אתם הבנתם למה התכוונתי..) |
|
|