|
I.L.T.A portrait (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | | יאמי...הייתי לוקח את הימנית השחומה....משהו בסט...אוהב כאלה |
דווקא השחומה ??? בעעעעעעעעע
השמאלית אחי !! |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by eXeTik
19 מכפר סבא, יש חבר... |
:D שיט :)...חבר, אתה אומר...בעיקרון זה לא מפריע לי
...אז אם זה גם לא מפריע לה אז :)
| quote: | דווקא השחומה ??? בעעעעעעעעע
השמאלית אחי !! |
אחי...אתה לא מכיר אותי...אני לא אוהב רוב הלבנות (כולל רוסיות) לא יודע למה אבל ככה אני....:)
כל זה בהתחשב לעובדה שאני בעצמי לבן
ועוד איך
:)...לבן...המבין יבין
רוב האנשים אומרים לי "וואי אחי איך? למה?"...בתכלס יכול להיות שזה בגלל שרוב הבנות שנפגשתי איתן והן זיינו לי את המוח בסופו של דבר היו אשכנזיות...ועשירות חשוב לציין...:)...כן מי שרוצה עצה או מדריך אפילו הנקרא "לצאת עם אשכנזיה עשירה ולהישאר מנוצל בסוף":) לא יודע למה אבל תמיד אני נופל או נופלות עליי הלבנות העשירות האלה...ובסוף אני מרגיש
"מנוצל"
למרות שאני לא כל כך מתלונן :D
על פי תיאוריה שלי אני לא אכפת לי מעצמי - באמת...עכשיו אם אהיה איתכם דוגרי...בעניין הסקס והבנות בכללי אני מאוד אנוכי כלפי עצמי - העיקר
?שהיא תהנה...אתם מבינים את הגישה:)
ועוד משהו קטן אני "סטוצניק מוצהר"!!! כן כן אני לא מתבייש להגיד את זה..אני בן אדם של סטוצים אבל לא בהכרח של לילה עדיף שבוע שבועיים...מישהו אמר לי פעם בתגובה "חי טוב אתה!" כן..מסכים..מצד שני לפעמים יש תקופות היובש...ואז באמת אני מרגיש חרדה שאין לי איזו מישהי קבועה..אבל לבסוף כשבא איזה סטוץ מטורף נוסף עוד פעם אני מבין שאין משהו יותר טוב מחופש!!!
:)נ''ב: האלה שמזלם קשת יבינו אותי |
|
|
| Rising |
טלטול אני מסכים איתך בקטע של הלבנות והאשכנזיות....
מעדיף שחומות ויופי ישראלי ולא רוסיות..
אבל תאכלס...השמאלית פה בתמונה לא רואה ממטר תימנית...
:o |
|
|
| eXeTik |
הייתי מראה לכם תמונות יותר חושפניות של שתיהן אבל אתם יודעים איך זה,
מחר זה איזה אחד יראה את אתמונות ידלק וילך להפיץ אותם באינטרנט
רק חסר לי שבקובץ הבא של "לישראלים באהבה" שיצא יהיו תמונות שלהם
אז נוותר ורק נגיד ששתיהן מתוקות ונראות טוב |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הייתי מראה לכם תמונות יותר חושפניות של שתיהן אבל אתם יודעים איך זה,
מחר זה איזה אחד יראה את אתמונות ידלק וילך להפיץ אותם באינטרנט
רק חסר לי שבקובץ הבא של "לישראלים באהבה" שיצא יהיו תמונות שלהם
אז נוותר ורק נגיד ששתיהן מתוקות ונראות טוב |
...:)"אחי אני חייב ליצור איתך קשר באי סי קיו לגבי "התוספת |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by taltul
:)נ''ב: האלה שמזלם קשת יבינו אותי |
חחח
ראסמי מסכים עם מה שציינת גם אני קשת
ולגבי
exetik:
מתוך התמונות אני מבין שאתה
חי טוב
:) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by taltul
:)נ''ב: האלה שמזלם קשת יבינו אותי |
לא מזדהה איתך בכלל- להפך
סטוץ זה דבר נחמד לתקופה זמנית, נגיד שיצאת מקשר... אבל לא כמשהו קבוע
אין כמו לאהוב... מה שגורם לי להשמע קצת כמו פייגלע אבל בסדר
| quote: | Originally posted by Eitan E
ולגבי
exetik:
מתוך התמונות אני מבין שאתה
חי טוב
:) |
שורדים, אתה יודע... |
|
|
| markfeldman |
...| quote: | | ועוד משהו קטן אני "סטוצניק מוצהר"!!! |
ואללאק טלטול כשהייתי בגילך גם חשבתי ככה.
אל תדאג זה יעבור לך |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
...
ואללאק טלטול כשהייתי בגילך גם חשבתי ככה.
אל תדאג זה יעבור לך |
גם ההורים שלי אומרים לי ככה...כאילו "אתה תבין בגיל מסויים שאתה לבד ואז תתחיל לחפש!" אבל כל הקטע של לחפש לא בא לי בחשבון בכלל אני רוצה שזה יקרה בספונתאניות משהו כמו איזו היכרות מקרית באחת המסיבות הגדולות בעולם כמו דאנס ווליי נגיד ואז נגיד יהיה לי רק את השם לשה ואז אני אצטרך לנסוע לחפש אותה בכל ערי האירופה וכמובן בדרך אכנס למסיבות האיכות עם אמרין וכאלה...
קיצר בתור בן אדם בעל אישיות די מיוחדת וחסרת תקדים הייתי רוצה שזה יקרה באופן מיוחד ולא סתם כמו אצל 90% מאוכלוסיית העולם...
-איפה הכרתם?
-ממממ...חבר שלי הייתה לו ידידה.....
-איפה הכרתם?
-מממ..ההרוים שלי יש להם חברים והם...
בעעעעעעעעעע....נמאס מכל הסיפורים האלה...איך אפשר להיות עד כדי כך שגרתיים?
I JUST DONT GET IT?
נ''ב: כן כן אני יודע שאני חי בסרט..אין לי ברירה רק בסטרים רואים דברים שאני חולם עליהם שיקרו לי במציאות...:) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by taltul
בכלל אני רוצה שזה יקרה בספונתאניות משהו כמו איזו היכרות מקרית באחת המסיבות הגדולות בעולם כמו דאנס ווליי נגיד ואז נגיד יהיה לי רק את השם לשה ואז אני אצטרך לנסוע לחפש אותה בכל ערי האירופה וכמובן בדרך אכנס למסיבות האיכות עם אמרין וכאלה...
קיצר בתור בן אדם בעל אישיות די מיוחדת וחסרת תקדים הייתי רוצה שזה יקרה באופן מיוחד ולא סתם כמו אצל 90% מאוכלוסיית העולם...
|
חחחחחחחח
קווין ופרי 2
:crazy:
מאחל לך שזה יתממש באמת, הצחיק אותי אבל ה
| quote: | | בכל ערי האירופה וכמובן בדרך אכנס למסיבות האיכות עם אמרין וכאלה |
שרווווט |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by taltul
-איפה הכרתם?
-ממממ...חבר שלי הייתה לו ידידה.....
-איפה הכרתם?
-מממ..ההרוים שלי יש להם חברים והם...
בעעעעעעעעעע....נמאס מכל הסיפורים האלה...איך אפשר להיות עד כדי כך שגרתיים?
|
באינטרנט זה שיגרתי ? :wtf: :tongue2 |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | בעעעעעעעעעע....נמאס מכל הסיפורים האלה...איך אפשר להיות עד כדי כך שגרתיים |
בתכל'ס הכל זה יד המקרה.
אז אל תדאג אם פתאום השכנה החדשה שלך היא נערת חלומותיך...
זה לא מדע מדויק !
זה פשוט טבעי...
ואגב החלום שלך טלטול, בלי שום קשר לחיפוש בחורה כזו או אחרת צריך לעשות את הסיבוב העולמי הזה....... |
|
|
|
|