return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 
I.L.T.A portrait (pg. 20)
View this Thread in Original format
fusi
:רק עכשיו שמתי לב לט'רד הזה. אז כאן אתם יכולים למצוא כמה תמונות שלי

www.pbase.com/fusion/my_pictures

www.pbase.com/ibiza2004a/my_pictures
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
חחח... תכלס צריך לדבר ולדעת איך לדבר... כלומר הביטויים מין הסוג של "בובה, בואי הנה" לא יעזרו בגרוש... אל תחשבו שערסים תופסים בנות הם לא ואם כן אז הן בד''כ ערסיות בעצמן...


תתפלא :D
ביום חמישי שישבנו בקיוסק זוכר מה אמרתי לך אנחנו יושבים בשכונה צועקים לבנות??
יש תמכוערות שמפחדות ויש תשוות שמשחקות אותה ומקללות וזה ואז באות לשבת איתנו
כל מקרה בסוף הן באות:D

quote:
Originally posted by princess cc
עלק צריך לדעת לדבר... מותק זה לא הסגנון דיבור זה הלוק...
פייס איט יש'ך את זה! !;)


פיייייייייייייייייי כמה את טועה.....
איפה את ואיפה המציאות?
מותק היום הכל דיבור
קבלי סיפור
בחופש הגדול ישבנו חברים לאכול וישבו לידנו כמה תמנים
מפה לשם התחלנו שמענו אותם מדברים על אנשים שאנחנו מכירים התחלנו לדבר איתם וזה
קיצור דיברנו שם בדיוק על מה הכי עוזר דיבור לוק או כסף
אז אחד שם סיפר הוא היה בים עם חברים
ראה אחת סוף הולכת עם איזה אשכנזי
קיצור אמר הוא ראה תאשכנזי הולך רגע
בא אליה אמר לה תגידי מה עדיף לך אשכנזי מעפן כזה או תמני גבר?
והביאה לו תטלפון......

קיצור סיסי דיבור הכי תופס איפה את חיה..
צריך לדעת לדבר לראות איזה סטייל דיבור הבת הזאת אוהבת ולהדליק אותה

ומי יגיד לי שאני טועה??? זה בדוק יש לי 83483248 הוכחות להביא לכם

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
ראיתי שהקפיצו את הטראד של ביצ'ס
אז היה בא לי להקפיץ את זה
למה?!?!
כי חורף
קבלו אותי מהקיץ שנה שעברה:
חחח עכשיו אני גדול


תמזכיר לי תפתיחה של דיסק אחד של שאריף שיש לי חחחחחחחחחחח


וטלטול אחי פאן בנזונה
אבל הרגת אותי עם ה 3 תמונות כל אחת בזווית אחרת
כמו עושים לאוטו שבאים למכור
:D
DJ-Kreing^^
סתם כמה תמונות מהוואב קאם המסריח שלי




yaman
אחלה פיטמות
markfeldman
quote:
אחלה פיטמות


יאמאן ?!
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
יאמאן ?!


אני כבר הפסקתי לשאול שאלות :rolleyes:
taltul
טוב זה ההבדל ביני לבין רוב הבחורים הסטרייטים של ימינו והוא:

DJ-Kreing^^

אחי אתה נראה פשוט חבל על הזמן.......!!!


...נ''ב: תחשבו מה שאתם רוצים אני לא מתבייש להגיד את מה שאמרתי עכשיו
מי שתוהה אז אני לא הומו...
ZiroCool
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by taltul
טוב זה ההבדל ביני לבין רוב הבחורים הסטרייטים של ימינו והוא:

DJ-Kreing^^

אחי אתה נראה פשוט חבל על הזמן.......!!!


...נ''ב: תחשבו מה שאתם רוצים אני לא מתבייש להגיד את מה שאמרתי עכשיו
מי שתוהה אז אני לא הומו...


חחח
תודה רבה על הפירגון אחי! :)

הלוואי עלי לוק דוגמן כמו שלך
:D
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
אחי אתה נראה פשוט חבל על הזמן.......!!!


quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
הלוואי עלי לוק דוגמן כמו שלך


אתן רוצות שנשאיר אתכן לבד חמודות? :D

princess cc
חחחחחחחחח דפוקים:)
ראסמי נראה בנזונה!:)


ZiroCool מי אתה בתמונה?
למרות שאתם דומים אחוש!
ZiroCool
השמאלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 
Privacy Statement