|
I.L.T.A portrait (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by taltul
יאמי...הייתי לוקח את הימנית השחומה....משהו בסט...אוהב כאלה:D |
בדיוק מה שחשבתי
איך שראיתי אותה
מטורפת................. |
|
|
| Hell_Copter |
מי שרוצה תמונות שלי או להעלות תמונות בשבילי שיפנה אליי פשוט
אין לי כוח למצוא לאן להעלות ויש פה ושם תמונות שלי פה |
|
|
| DJ Alex E. |
אני זה עם החולצה הלבנה שכתוב עליה מוזיק |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אני זה עם החולצה הלבנה שכתוב עליה מוזיק |
חולצה יפה :cool: |
|
|
| yonih |
גל...תעלה איזה תמונה שלי ושלך, שיראו פה איזה שחור קטן אני.
:toothless |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by yonih
גל...תעלה איזה תמונה שלי ושלך, שיראו פה איזה שחור קטן אני.
:toothless |
בכיף גבר גבר
:D |
|
|
| TTman |

אני זה הלבן, יוני זה השחור
:D
;)
אוהב אותך ג'ו |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by TTman

אני זה הלבן, יוני זה השחור
:D
;)
אוהב אותך ג'ו |
גל...NO OFFENCE:)
אבל הזכרת לי את הקטע של של איזו פרסומת שבה כושי לובש הכל לבן... |
|
|
| Hell_Copter |
חבר שלי העלה לי קודם תמונה שלי ושמתי אותה גם בזה של החדר כושר...
הנה היא

דרך אגב גל... ראיתי אתמול את יוני ב אי :) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | חבר שלי העלה לי קודם תמונה שלי ושמתי אותה גם בזה של החדר כושר...
הנה היא |
עוד אחד עם הטריק ??
| quote: | | אני זה עם החולצה הלבנה שכתוב עליה מוזיק |
אחי, קבל ח"ח על ההעלאות ב UKTA |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by markfeldman
עוד אחד עם הטריק ??
|
לא הבנתי מה ניסית להגיד... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by markfeldman
עוד אחד עם הטריק ??
|
לא יודע אם זה היה בציניות
אבל לא |
|
|
|
|