|
I.L.T.A portrait (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
חברה, יש לי צב רוטט :stongue: |
|
|
| -CosmicFire- |
| חחח אהבתי אחי :} |
|
|
| EternalMusic |
הנה אני בימים קצת יותר שמחים


 |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מה אתה הזוי?
מותר להיכנס לים או לבריכה..
מקסימום שבוע אסור :X |
מאיפה אתה מכיר את המילה הזאת!
הזוי..
:eek: |
|
|
| Sm0keMachine |
טוב הנה כמה תמונות מהמסיבה בטיאלוי של היינקן ט'ירסט (התחרות של הדיג'יים) שבה תיקלט דיג'יי טיאסטו ומיס מוטיף ו...גיל שוורץ :)

אני מימין, צח משמאל

אני משמאל, בלו-דראגון מימין
 |
|
|
| -CosmicFire- |
איזה זקנים אתם :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
:toothless :toothless :toothless :toothless :toothless |
|
|
| Origin |
איזה שיר זה מתנגן ברקע ? |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by Origin
איזה שיר זה מתנגן ברקע ? |
גם אני רציתי לדעת :tongue2
אבל לא זיהיתי
חבר שלי אמר לי שהוא בטוח שזה שיר רוסי...
אני אברר תשם |
|
|
| -CosmicFire- |
BUMP :D :D
אני מהדום אתמול
חחח החולצה זה שחבר שלי הביא לי אותה באוטו בדרך לבשתי אותה והיא הייתה קצרה ולא ידעתי ולא היה לי משהו אחר אז לא נורא רוב המסיבה סידרתי אותה אז היא הייתה בסדר :}
חחח בגלל החושך נהיה לי גוף קטן כזה אבל בקטנה :D |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
BUMP :D :D
אני מהדום אתמול
חחח החולצה זה שחבר שלי הביא לי אותה באוטו בדרך לבשתי אותה והיא הייתה קצרה ולא ידעתי ולא היה לי משהו אחר אז לא נורא רוב המסיבה סידרתי אותה אז היא הייתה בסדר :}
חחח בגלל החושך נהיה לי גוף קטן כזה אבל בקטנה :D |
 |
|
|
|
|