return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 
I.L.T.A portrait (pg. 18)
View this Thread in Original format
princess cc
quote:
Originally posted by DjChook
בוגר מאד.. רחוב הראה
זה יותר גרוע מאחוזה ברעננה

זה חוצה את כל רמת גן ;)
סתם תכלס מה זה משנה :)

אני בשיכון ותיקים.


רוצה מספר דירה?
as if הייתי רושמת כאן...:)
אין לי מושג איפה זה! יודעת שזה בר"ג אבל...:)
DjChook
חחח אני סתם משתעשע
טוב דיי זה מתחיל להיות
SPAM
-CosmicFire-
ראיתי שהקפיצו את הטראד של ביצ'ס
אז היה בא לי להקפיץ את זה
למה?!?!
כי חורף
קבלו אותי מהקיץ שנה שעברה:



חחח עכשיו אני גדול
princess cc
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
ראיתי שהקפיצו את הטראד של ביצ'ס
אז היה בא לי להקפיץ את זה
למה?!?!
כי חורף
קבלו אותי מהקיץ שנה שעברה:



חחח עכשיו אני גדול


חחחחחחחחח איזה מתוק!
עלק עכשיו אני גדול...
ועכשיו אני זקנה:)
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by princess cc
חחחחחחחחח איזה מתוק!
עלק עכשיו אני גדול...
ועכשיו אני זקנה:)




חחחחחחחחחח
לא באמת השתנתי מאז
Rising
כפיר אתה מזכיר לי את אייל גולן :)
וקח את זה כמחמאה :cool:
MasterP
אם בהקפצות עסקינן, אז יש לי משהו להוסיף לדיון שהיה פה על בחורות
נצטט את אחד החזקים פה בפורום

quote:
Originally posted by taltul
חחח... תכלס צריך לדבר ולדעת איך לדבר... כלומר הביטויים מין הסוג של "בובה, בואי הנה" לא יעזרו בגרוש... אל תחשבו שערסים תופסים בנות הם לא ואם כן אז הן בד''כ ערסיות בעצמן...

אניוויי... מה שרציתי להגיד רק שאין מתכון אוניברסאלי כל אחד וה"טריקים" :) שלו... אתה מבין...


אחי בחלק אני מסכים וחלק לא. ללא ספק הביטויים "בובה בואי הנה" וכל שאר הירקות האלו, לא משהו בכלל.

כדי להתחיל עם בחורות צריך בעיקר בטחון עצמי
ולדעת איך לדבר איתם כלומר ניסיון.

זהו. בגלל זה ערסים כן תופסים בחורות, ובגלל זה לפעמים יצא לכם לראות בחור מכוער עם בחורה יפה. הכל פונקציה של בטחון עצמי וניסיון.
יש גם טיפת מזל, אבל הרציניים לא בונים על מזל.
taltul
quote:
Originally posted by MasterP
אם בהקפצות עסקינן, אז יש לי משהו להוסיף לדיון שהיה פה על בחורות
נצטט את אחד החזקים פה בפורום



אחי בחלק אני מסכים וחלק לא. ללא ספק הביטויים "בובה בואי הנה" וכל שאר הירקות האלו, לא משהו בכלל.

כדי להתחיל עם בחורות צריך בעיקר בטחון עצמי
ולדעת איך לדבר איתם כלומר ניסיון.

זהו. בגלל זה ערסים כן תופסים בחורות, ובגלל זה לפעמים יצא לכם לראות בחור מכוער עם בחורה יפה. הכל פונקציה של בטחון עצמי וניסיון.
יש גם טיפת מזל, אבל הרציניים לא בונים על מזל.

מסכים בהחלט לגבי הביטחון העצמי... למרות אני סומך יותר על נסיון ומזל כי אפילו אם אתה אמיץ זה לא אומר שיש לך להגיד משהו מקורי וחיוני לעניין... :)

ועכשיו התמונה העדכנית ביותר של ה"אחד החזקים" פה בפורום :rolleyes: ;)
סתם סתם...

בקיצר כמה תמונות מיום שישי אחרי שהסתפרתי...




KrazyDJs


אוכל פיתה משו בסט בבצפר :)
צולם לפני שבועיים בערך..
הסתפרתי קצת ביום שישי ככה שאני נראה קצת שונה :wtf:
yaman
כול השיער הזה יא אלללה

הכי טוב קצוץ קצוץ

KrazyDJs
quote:
Originally posted by yaman
כול השיער הזה יא אלללה

הכי טוב קצוץ קצוץ


מכיתה ו' עד החופש הגדול הזה, הייתי מסתפר פעמיים בחודש קצוץ..
אבא שלי היה עובר עם מכונה וזהו..

נמאס, גידלתי מהחופש קצת שיער...ואז התחיל להימאס עלי שצריך לסדר הכל בבוקר, וגם הייתה לאחיינית שלי בריתה..אז הסתפרתי קצת :)
-CosmicFire-
אליאור יא שחיף תתחיל לאכול יותר :]
סתם אוהב אותך אחי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 
Privacy Statement